2017-11-13
Vienatūris kaip „Renault Espace“ ar „Volkswagen Sharan“ yra šeimyninis automobilis, skirtas penkių asmenų ar dar didesnės šeimos kelionėms. Tokio tipo automobiliai neatrodo nei sportiški, nei labai „vairuotojiški“ – komfortas ir erdvė čia pirmoje vietoje. Tačiau „Ford“ prieš dešimtmetį sugalvojo kitaip – kodėl gi vienatūris negali būti sportiškas?
Taip rinkoje atsirado „Ford S-MAX“ – vienatūris, kuris yra stulbinamai patogus kelionėms, o važiuodamas vienas vairuotojas gali nebijoti staigiau pasukti vairą ar spustelti akceleratoriaus pedalą – automobilis komandas įvykdys tiksliai.
Pirmosios kartos „Ford S-MAX“ buvo itin populiarus – jis tapo „Lietuvos metų automobiliu 2007“, puikiai pasirodė analogiškuose rinkimuose kitose valstybėse. O prieš porą metų debiutavęs antros kartos S-MAX dar kartą parodė konkurentams, kas yra šio paties susikurto segmento lyderis.
Dabar artėja antros kartos modelio vidurio amžiaus atnaujinimas. Tai reiškia du dalykus: pirma, kad automobilis turės nežymiai atnaujintą išvaizdą, vieną kitą naują saugumo sistemą bei galimai patobulintus variklius. Antras dalykas – dabar gaminami „Ford S-MAX“ parduodami su didelėmis nuolaidomis.
Tų nuolaidų dydis toks, kad aukščiausios „Titanium“ komplektacijos dyzelinį variklį ir automatinę pavarų dėžę turintis „Ford S-MAX“ parduodamas už 32 tūkst. eurų – 17 procentų pigiau nei kainoraštyje. Derinys dyzelis+automatas+„Trend“ įranga – nuo 28 tūkst.
Dideli vienatūriai niekada nebuvo populiarūs – tai gana nedidelį pirkėjų ratą turintys modeliai. Tačiau tas pirkėjų ratas labai retai mato tokio dydžio nuolaidas, kokios taikomos „Ford“ vienatūriams dabar.