Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modelio versijas

Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modelio versijas
Prieš 12 metų pasirodė pirmasis „Porsche 911 GTS”, kuris šiandien jau yra tapęs ikona, o nuo šiol
populiariojo sportinio „Porsche 911 GTS” šeimą papildo net 5 atnaujinti modelio variantai: „911 Carrera
GTS“ su galiniais varomaisiais ratais ir galimybe rinktis tarp Coupe ir kabrioleto, „Porsche 911 Targa 4
GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ taip pat su galimybe rinktis tarp Coupe ir kabrioleto.

Galingesni, greitesni ir lengvesni

Daugiau galios ir dinamiškumo vairuojant naujuosius „Porsche 911 GTS“ modelius suteiks 3 litrų 480 AG variklis, 100 kilometrų per valandą greitį leidžiantis pasiekti per 3,3 sekundės. Sportinių automobilių gerbėjai galės rinktis tarp 8 pavarų automatinės dvigubos sankabos (PDK) ir 7 pavarų mechaninės greičių dėžės, galimos visuose
atnaujintuose modeliuose.

Kiekvienas naujasis modelis komplektuojamas su „Sport Design” paketu, kuris pasižymi specialia priekinių ir galinių buferių bei šoninių slenksčių apdaila, taip pat patamsintais priekiniais žibintais ir jų rėmeliais bei automobiliuose integruota ,,Porsche Dynamic Light System Plus” LED apšvietimo sistema. Atnaujintus „Porsche 911 GTS“ modelius taip pat bus galima įsigyti su “Lightweight Design“ paketu, kuris dėl
anglies pluošto priekinių sėdynių, išlengvintų stiklų ir pašalintos galinės sėdynės bendrą automobilio svorį leidžia sumažinti net 25 kilogramais.

Sportiškumo ir elegancijos balansas

Patobulinti naujųjų modelių eksterjero bei interjero dizaino sprendimai išlaiko klasikines sportines detales, tačiau suteikia dar didesnį elegancijos pojūtį nei anksčiau. Kadangi 911 GTS stilistika išsiskiria tamsių spalvų detalėmis, naujųjų modelių eksterjero akcentus pasirinktinai bus galima išryškinti juodos spalvos, šilko spindesį, primenančiais elementais.
Interjero detalės išsiskiria itin patogiu ir „Porsche“ gerbėjų mėgstamu sportiniu “GT Sport” vairu bei 10 mm
sutrumpinta mechaninės pavarų dėžės pavarų perjungimo svirtimi, kas leidžia pavaras keisti trumpesniu rankos
judesiu. Taip pat naujuose GTS modeliuose integruojamas ,,Sport Seats Plus“ sėdynių komplektas, suteikiantis
geresnį šoninį palaikymą posūkiuose.
Eilė “Race-Tex” savybių suteikia papildomo išskirtinumo automobilių salonams: nuo šiol centrinė sėdynių dalis,
vairo ratas, durelių rankenos, porankiai, daiktų laikymo skyrelio dangtis bei pavarų svirtis padengiami aukščiausios kokybės mikropluoštu, išsiskiriančiu solidžia matine ,,Carbon“ spalva arba elegantiškais ,,Carmine Red“ bei ,,Crayon“ pasirenkamų kontrastinių spalvų siūlėmis.

Patobulinta išmanioji sistema

Naujosios kartos kompiuterinė automobilio valdymo sistema ,,Porsche Communication Management” nuo šiol
pasižymi papildomomis funkcijomis, kurios ženkliai supaprastina naudojimąsi: padidintos liečiamojo ekrano zonos bei naujas ekrane esančių funkcijų išdėstymas suteikia dar daugiau patogumo, o balsu valdomas automobilio asistentas nuo šiol atpažįsta natūralią kalbą ir gali būti aktyvuojamas ištarus vos du žodžius – ,,Hey Porsche”.
Tiek „iOs“, tiek „Android“ operacinių sistemų vartotojai galės lengvai prisijungti bei pilnai mėgautis naujuoju
kompiuterinės įrangos valdymu. „Porsche 911 GTS“ modeliai suteikia galimybę prisijungti mobiliesiems įrenginiams
su abejomis operacinėmis sistemomis parsisiuntus kiekvienai iš jų specialiai sukurtą aplikaciją – “Apple Car Play” arba “Android Auto”.

Prekyba naujausiais „Porsche 911 GTS“ modelių variantais, kurie kainuos nuo 140,981 eurų, startavo birželio 23 d.

40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis automobilis

40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis automobilis
1981 metais pasaulyje debiutavęs pirmasis „Fiat Ducato“ tapo perkamiausiu komerciniu automobiliu
pernai, o vien keleivinių „Ducato“ šiemet per pirmus keturis mėnesius Europoje parduota – jau beveik 17
tūkst.
Anot „Fiat Professional“ atstovybės Lietuvoje vadovo Arnoldo Ardzevičiaus, per keturis dešimtmečius „Ducato“ tapo
tikru etalonu komercinių automobilių rinkoje bei sulaužė visus mitus ne tik apie komercinius automobilius, bet ir apie
italų automobilių pramonės lygį.
„Tai be abejonės vienas sėkmingiausių „Fiat“ grupės kūrinių. Kokybė ir eksploatacijos kaina yra esminės savybės
renkantis komercinį transportą, bet ilgaamžiškumas, kurį pavyko pasiekti italų gamintojams – stulbinantis. Lietuvos
keliais važinėja net ne vienas „Ducato“, kurio rida perkopė vieną milijoną kilometrų ir panašu, kad tikrai neketina
sustoti“, – sako A. Ardzevičius.
Komercinis „Ducato“ yra laikomas tikruoju flagmanu „Fiat Professional“ gamyboje, pernai jo pardavimai Europoje
augo net 7,6 proc. lyginant su ankstesniais metais, o Italijos gamintojas tokiu būdu iškovojo net 20,5 proc. visų
komercinių automobilių Europos rinkos, kurioje jų parduota buvo per 150 tūkst. vnt.
„Fiat Professional“ atstovybės vadovo teigimu, Lietuvoje iš viso buvo parduoti 10 tūkst. „Ducato“ automobiliai nuo jų
oficialaus pristatymo rinkoje, o per pirmus penkerius šių metų mėnesius – 25 proc. daugiau nei pernai. 2021 m. per
pirmus penkerius mėnesius į gatves išriedėjo 128 nauji „Ducato“ automobiliai, tuo tarpu 2020 m. – 102.
„Ducato“ gamyba buvo pradėta 1981 metais ir pirmą kartą automobiliai rinkoje pristatyti Italijoje, Atesos mieste.
Šiuo metu jie yra gaminami didžiausioje komercinių automobilių gamykloje Italijoje, šalia Romos – Val di Sangro,
SEVEL (Societa Europea Veicoli Leggeri) gamykloje.
Juos galima rinktis iš daugiau nei 10 tūkst. skirtingų variantų bei įsigyti 80-yje pasaulio šalių. Pirmieji „Ducato“
Lietuvą pasiekė 2000 m., juos mūsų šalyje atstovauja UAB „Autobrava“. Per 40 metų šių modelių buvo parduota
daugiau nei 3 milijonai, o naujausias – pilnai elektrinis, kurio pardavimai nuo debiuto Europos rinkose perkopė
kelias dešimtis tūkstančių.

„Volkswagen“ pristatė naująjį „Multivan T7“

„Volkswagen Commercial Vehicles“ pristatė naujos kartos savo
bestselerį „Multivan“, kuris pirmą kartą gaminamas ant MQB
platformos. Nuo šiol jis bus siūlomas ir su iš tinklo įkraunama
pavara, todėl galės kurį laiką važiuoti be emisijų. Pirmą kartą į
„Multivan“ bus montuojami aukščiausių technologijų asistentai,
pažangios valdymo ir multimedijos sistemos. Automobilis tapo ir
gerokai saugesnis. Lietuvoje išankstiniai naujojo „Multivan“
pardavimai prasidės šių metų spalio viduryje.

Naujasis „Multivan“ nuo šiol tampa talentingu ir visapusišku automobiliu:
versija su iš tinklo kraunama jėgaine leis laikinai keliauti be emisijų, o
įspūdingas vienu baku įveikiamas atstumas jį paverčia tobulu furgonu
ilgoms kelionėms. Iki 4053 litrų talpos erdvė kroviniams leis perkraustyti
visą butą ar pasiimti bet kokį už jachtą ar sklandytuvą mažesnį sporto
inventorių. Nepaisant to, 2000 kg siekiantis tempimo pajėgumas leis
vežtis ir juos.

Vienas automobilis – begalė galimybių

Šiuo septynviečiu galinčiu tapti automobiliu „Volkswagen Commercial
Vehicles“ į junglią ir skaitmeninę ateitį perkelia specialų automobilizmo
jausmą. Sukurtas šeimoms ir aktyviems sportiškiems žmonėms, šis
daugiafunkcinis automobilis savo nauja sėdėjimo ir krovinių skyriaus
sistema atitinka gausybę mobilumo scenarijų. Tai pabrėžia ir tai, kad
bazinės komplektacijos „Multivan“ iškart turi prailgintą ratų bazę su dar
daugiau vietos kroviniams. Taip pat prognozuojama, kad dėl savo
lankstumo, aukštos kokybės ir į ložę panašaus interjero, „Multivan“
išaugins verslui skirto pavėžėjimo transporto rinkos dalį.
Nulis emisijų – pirmasis iš tinklo kraunamas „Multivan“

Viena svarbiausių užduočių „Multivan“ kūrėjams buvo pasiūlyti jį ir su iš
tinklo kraunama hibridine jėgaine. Tai leidžia suderinti keliones be
emisijų mieste ir ilgą vienu degalų baku nuvažiuojamą atstumą. Ši
elektrinį motorą ir benzininį TSI variklį apjungianti „eHybrid“ sistema
išvysto 160 kW/218 AG.

Dėl 13 kWh talpos ličio jonų baterijos, „Multivan eHybrid“ miesto keliones
gali įveikti vien elektra. Iš tinklo kraunama hibridinė jėgainė buvo sukurta
taip, kad pagal nutylėjimą užsivestų elektriniu režimu ir automatiškai
leistų įveikti nedidelius atstumus be emisijų. Benzininis TSI variklis
įsijungia tik viršijus 130 km/val. greitį.
3 keturių cilindrų varikliai – 2 turbobenzininiai ir 1 turbodyzelinis

Priekiniais ratais varomą „Multivan“ bus galima pasirinkti ir su vienu iš
dviejų 4 cilindrų turbobenzininiu varikliu – 100 kW/136 AG arba 150
kW/204 AG. Kitąmet bus galima pasirinkti ir keturių cilindrų dyzelinį TDI
variklį, kuris išvysto 110 kW/150 AG.

Standartiškai komplektuojama automatinė pavarų dėžė
Visos „Multivan“ versijos bus komplektuojamos su automatine DSG
pavarų dėže. Šešių bėgių DSG pavarų dėžė buvo sukurta specialiai
„eHybrid“ iš tinklo kraunamai jėgainei – ji veikia kartu su elektriniu
motoru. TSI, o vėliau ir TDI, versijos bus komplektuojamus su 7 pavarų
DSG greičių dėže. Pirmą kartą „Multivan“ bėgių perjungimas vyks
elektroniškai, pasitelkiant ypač paprastą bėgių perjungimo svirtelę
centrinėje konsolėje.

Pusiau autonominis vairavimas su „Travel Assist“
Siūlomas vairuotojo asistentų skaičius gerokai išaugo – priklausomai
nuo komplektacijų, jų gali būti daugiau nei 20. Standartiškai montuojama
„Car2X“ lokalaus įspėjimo sistema, „Front Assist“ stebėjimo sistema su
„City Emergency Braking“, apsaugos nuo mėtymosi sistema „Turn-off
Assist“, „Dynamic Road Sign Display“, juostos palaikymo „Lane Assist“
su greičio palaikymo sistemos. Inovatyvi „Travel Assist“ sistema apjungia
adaptyvią greičio palaikymo ir juostos išlaikymo sistemas, kurios leidžia
pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema smarkiai
pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą.

Įspūdingos proporcijos – ilgesnė ratų bazė, plotis ir ilgis.
„Multivan“ proporcijos atspindi pokyčius. Palyginus su pirmtaku, bazinė
versija tapo ilgesnė ir platesnė. „Volkswagen Commercial Vehicles“ šiek
tiek sumažino „Multivan“ aukštį, tačiau vietos salone liko tiek pat, o su
nauju panoraminiu stoglangiu – dar daugiau. Be veidrodžių „Multivan“
plotis siekia 1941 mm (37 mm daugiau nei „Multivan 6.1“), ilgis – 4973
mm (+69 mm), o aukštis – 1903 mm (-47 mm). Ratų bazės ilgis – 3124
mm (+124 mm). Ir vėl bus siūloma ilgesnė „Multivan“ versija, kuri turės
identišką ratų bazę, tačiau jos ilgis nuo priekinio iki galinio bamperio
sieks 5173 mm.

Charizmatiškas kėbulas – žinomiausio pasaulyje furgono DNR
Dizainas naujas, tačiau tai vis dar vienareikšmiškai „Multivan“. Jis išliko
unikalus, nes šio modelio ištakos taip pat unikalios. Iškart matyti, kad šio
modelio pirmtakų DNR atliko lemiamą vaidmenį kuriant naująjį
„Multivan“.

Nuo Megane eVision iki naujo elektrinio Megane E-Tech modelio

„Renault eWays: The Challenge towards Zero Emissions” renginyje pristatytas koncepcinis
automobilio „Mégane eVision” modelis, atskleidžiantis „Renault” įgyvendinamą C segmento
elektra varomų automobilių strategiją. Šis naujasis modelis papildys įmonės siūlomą
elektrinių transporto priemonių asortimentą.
Sukonstruotas ant modulinės „CMF-EV” platformos, naujasis „Renault Mégane E-Tech Electric”
modelis turi 160 kW (217 AG) galios elektrinį variklį ir 60 kWh akumuliatorių, leidžiantį nuvažiuoti iki
450 km (pagal WLTP). Dar vadinamas „MeganE” (tariama „Megane e“), automobilis pradeda
atskleisti savo galutinį siluetą. Šią vasarą į kelius išriedės 30 pirmųjų inžinierių vairuojamų
automobilių.
Visi išankstinės gamybos modeliai bus pagaminti Douai gamykloje. „Renault“ dizaino skyrius
specialiai šiam modeliui suprojektavo raštą, derantį prie naujojo logotipo.

Lietuvoje pristatytas naujas „Audi e-tron GT“ elektromobilis

Šiandien Lietuvoje tiesioginės transliacijos metu pristatytas naujas „Audi e-tron GT“ – keturių
durelių „Gran Turismo“ elektromobilis, kuriame išraiškingas dizainas apjungtas su galinga pavara
ir dinamišku valdymu.
Pirmo visiškai elektrinio „e-tron GT“ premjera Lietuvoje įvyko trečiadienį, „Audi“ Pažangos šventės
tiesioginės transliacijos metu. Renginyje apie automobilį papasakojo ir savo įžvalgomis pasidalino Moller
Auto Keturi žiedai pardavimų vadovas Tadas Baltrušaitis bei Autojuta Kauno Audi centro pardavimų
vadovas Vytautas Švedas.
„Tai yra svarbiausia „Audi“ naujiena šiais metais, žyminti naują erą. Naujas „e-tron GT“ automobilis
atspindi mūsų požiūrį į ateitį, nes ateitis priklauso elektromobiliams, todėl labai džiaugiamės galimybe
pristatyti naująjį „e-tron GT“ Lietuvoje“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir
Latvijoje.
„Audi e-tron GT“ yra dinamiškas meno kūrinys, kurio visi paviršiai ir linijos tobulai suderinti – nuo priekinių
žibintų su pasirenkamomis lazerinėmis šviesomis iki didelio difuzoriaus gale. Kėbulas yra itin
aerodinaminis, o pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,24. Salonas taip pat atitinka klasikinę „Gran
Turismo“ išvaizdą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir
atskirtos plačia centrine konsole, o gale bus patogu net suaugusiems keleiviams.
„Audi e-tron GT“ yra sportiškas kelioninis automobilis, pasižymintis itin dinamiškomis valdymo savybėmis.
Priklausomai nuo versijos, jo elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG) „Audi e-tron GT quattro“
modelyje arba 440 kW (598 AG) „Audi RS e-tron GT“ modelyje. Starto kontrolė per 2,5 sekundės „Audi e-
tron GT quattro“ leidžia išvystyti 390 kW (530 AG) galią, o „Audi RS e-tron GT“ – iki 475 kW (646 AG)
galią. Iki 488 kilometrų (numatytas WLTP) nuvažiuojamą atstumą užtikrina 85 kWh talpos akumuliatorius,
kurį galima įkrauti iki 270 kW siekiančia galia. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 4,1
sekundės, o RS modelis – per 3,3 sekundės. Maksimalus greitis „Audi e-tron GT quattro“ modelyje siekia
245 km/val., o „Audi RS e-tron GT“ – 250 km/val.
Pakaba išsiskiria subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios
technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi vairuojamieji ratai, reguliuojama pneumatinė pakaba,
elektrinė visų ratų pavara ir galinis riboto praslydimo diferencialas. Ratų dydis siekia iki 21 colio, o
stabdžių diskų, kurie gali būti pagaminti iš anglies pluošto keramikos, skersmuo siekia iki 420 milimetrų.
Kaip ir kiti „Audi“ modeliai, „e-tron GT“ turi visas junglumo galimybes. Multimedijos sistema, internetinės
„Audi connect“ paslaugos ir pagalbinės sistemos yra itin pažangios, taip pat „Audi“ specialiai „e-tron GT“
sukūrė unikalų garsą, kuris skamba galingai ir progresyviai.
Su naujuoju „Audi e-tron GT“ pristatoma ir „e-tron Charging Service“ paslauga, kuri leis naudotis beveik
170 000 įkrovimo vietų visoje Europoje. Sutartį pasirašę klientai reikalingą informaciją matys vienoje
vietoje ir gaus vieną mėnesinę sąskaitą, taip kasdienį įkrovimą darant žymiai patogesniu ir pigesniu.
Standartinė Lietuvoje esančiose „Ionity“ stotelėse įkrovimo kaina yra 0,79 Eur/kWh, su „e-tron Charging
Service“ paslauga jis bus tik 0,31 Eur/kWh. Pirmus metus „Transit“ tarifas yra nemokamas, vėliau
mėnesinis abonementinis mokestis bus 17,95 Eur
Klientai naujuosius „Audi e-tron GT“ automobilius jau gali užsisakyti „Audi“ atstovybėse Lietuvoje – Moller
Auto Keturi žiedai Vilniuje, Autojuta Kauno Audi centre bei Klaipėdos Audi centre.

„Volkswagen“ pristatė naują sportiškų elektromobilių ženklą, pirmasis modelis – „ID.4 GTX“

Sekdamas GTI ir GTE pėdsakais, „Volkswagen“ pristatė sportiškų elektromobilių prekės ženklą GTX, kurio flagmanu tapo „ID.4 GTX“. Du elektriniai motorai – po vieną ant priekinės ir galinės ašies – išvysto 220 kW/299 AG galią ir kartu sudaro elektrinę visų varančiųjų ratų sistemą. 77 kWh talpos baterija, priklausomai nuo vairavimo sąlygų, vienu įkrovimu leidžia įveikti 480 km (pagal WLTP) ir palaiko 125 kW galios greitąjį įkrovimą, kuris per 30 minučių leidžia įveikiamą atstumą padidinti 300 km. Baltijos šalyse „ID.4 GTX“ bus galima užsisakyti antroje gegužės pusėje. 

 

Tvarus ir sportiškas. Tvarumas ir sportiškumas nėra nesuderinami – jie tobulai papildo vienas kitą. GTX ženklu bus žymimi sportiški ID. elektromobilių linijos flagmanai. Tvarumas ir sportiškumas nėra nesuderinami – jie tobulai papildo vienas kitą. Po „ID.4 GTX“ pasirodys ir kiti šiuo ženklu pažymėti modeliai.

 

Didelis atstumas. 77 kWh talpos baterija vienu įkrovimu leidžia įveikti 480 km (pagal WLTP) ir palaiko 125 kW galios greitąjį įkrovimą.

 

Sportiškas vairavimas vos spustelėjus greičio pedalą. Išmani jėgainės valdymo sistema sukuria tobulą balansą tarp maksimalaus efektyvumo ir sportiško veržlumo. „ID.4 GTX“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės ir pasiekia maksimalų 180 km/val. greitį.

 

Praktiški aspektai. „ID.4 GTX“ yra universalus visais aspektais – turi erdvų saloną ir bagažinę bei gali tempti iki 1200 kg svorio priekabą. 

 

Dizainas naujai erai. „ID.4 GTX“ kėbulas spinduliuoja jėgą, o aptakios formos užtikrina puikias aerodinamines savybes. Išskirtinis dizainas sukuria sportišką, bet elegantišką flagmano išvaizdą. Naująjį modelį bus galima rinktis iš įvairių spalvų, o patys pirmieji „ID.4 GTX“ bus nudažyti nauja sportiškumą pabrėžiančia „Metallic Kings Red“ spalva. 

 

Nauja apšvietimo technologija. Standartiškai montuojami „IQ. LIGHT“ LED matricos žibintai sukuria išmaniai kontroliuojamą šviesos srautą, kuris leidžia patogiai ir saugiai keliauti tamsoje. Priekinėse grotelėse įmontuoti šviesos diodai išryškina automobilio siluetą. Gale sumontuoti naujos kartos 3D LED galiniai žibintai kaskart vairuotoją pasitinka šviesų šou.

 

Atvira erdvė keleiviams. „ID.4 GTX“ viduje turi tiek vietos, kiek įprastas aukštesnės klasės visureigis. Tai lemia 2,77 metrų ratų bazė ir specialiai elektromobiliams sukurta MEB platforma.

 

Ultramodernus valdymas. Iki 12 colių skersmens lietimu valdomas ekranas, junglus ir natūralus valdymas balsu, išmanioji „ID.Light“ sistema, kuri vaizdu perduoda informaciją vairuotojui. Taip pat standartiškai montuojama navigacijos sistema ir multifunkcinis lietimui jautrus vairas. Pasirinktinai komplektuojamas ir papildytos realybės priešakinis ekranas, kuris informaciją projektuoja taip, kad, pavyzdžiui, navigacijos nuorodas atrodo nuo automobilio nutolusios maždaug 10 metrų. 

 

Nauja elektronikos platforma. „ID.4 GTX“ programinė ir techninė įranga paremtos visiškai nauja architektūra. „Volkswagen“ ID. savininkams nuotoliniu būdu atnaujins programinę įrangą kas tris mėnesius. Tai ne tik užtikrins sklandų ir saugų programinės įrangos veikimą, bet ir galės automobiliui suteikti naujų funkcijų. 

 

Tvaraus elektrinio mobilumo ekosistema. „Volkswagen“ kuria visą tvaraus elektrinio mobilumo ekosistemą. „ID.4 GTX“ pasirinkę klientai gaus automobilį, kuris pagamintas ir pristatytas aplinkai neutraliu būdu. Jei jis bus kraunamas energija, gauta iš atsinaujinančių išteklių, neutralus aplinkai jis liks ir visą eksploatacijos laikotarpį.

Svarbus elektromobilių plėtros etapas. Kovo pabaigoje į Lietuvą atvykęs ID.4 jau susilaukė didelio klientų dėmesio. ID. serija žymi svarbų „Volkswagen“ elektrinio mobilumo kampanijos etapą. Pernai grupės įmonėms pavyko patrigubinti elektromobilių pardavimus. Planuojama, kad pasaulinio elektrinio mobilumo lyderio poziciją jos už užims vėliausiai 2025 m. Į elektrinį mobilumą ir hibridizaciją per ateinančius penkis metus grupė investuos 46 mlrd. eurų, o iki 2030 m. elektromobiliai turėtų sudaryti net 60 % visų parduodamų automobilių.

„Honda“ atskleidė daugiau detalių apie naująjį „HR-V“ visureigį

„Honda“ atskleidė daugiau detalių apie naująjį „HR-V“ visureigį

Šią savaitę „Honda“ Europos rinkai oficialiai pristatė naująjį „Honda HR-V“ visureigį.
Pirmosios naujojo „HR-V“ modelio nuotraukos pasirodė vasario viduryje. „Honda“
salonus Europoje visureigis pasieks iki 2021-ųjų pabaigos.
Naujasis „HR-V“ bus siūlomas su hibridine „e:HEV” dviejų elektros motorų pavara, kuriai talkins
1.5l i-VTEC 96 kW galios benzininis variklis.
„Honda HR-V“ turės tris pavaros režimus: važiuojant nedideliu greičiu mieste veikia tik elektros
motorai, staigiai greitėjant vidaus degimo variklis ir elektros agregatai veikia kartu, o važiuojant
pastoviu greičiu greitkelyje dirba benzininis variklis. Vairuotojas taip pat galės pasirinkti sportinį,
įprastą ar ekonominį važiavimo režimą. Papildomas valdymo režimas suteiks galimybę sparčiau
įkrauti elektros bateriją per regeneratyvinio stabdymo sistemą.
„HR-V“ išvaizda atspindi „Honda“ minimalistinio dizaino filosofiją. Lyginant su pirmtaku, naujojo
„HR-V“ prošvaisa padidėjo 10 mm, tačiau stogo linija yra 20 mm žemiau. Automobilis
komplektuojamas su 18 colių ratlankiais.
Nepaisant kupė primenančios kėbulo estetikos, „HR-V“ ir toliau išlieka kone talpiausiu visureigiu
savo segmente. 35 mm padidėjo keleiviams gale skirta erdvė kojoms. Visureigis bus siūlomas
su „Magic Seats“ sistema, leidžiančia atlenkti ne tik galinę, bet ir sėdimąją galinės sėdynės dalį.
Priekyje „Honda HR-V“ erdvės įspūdį sustiprina funkcionali priekinė konsolė, kurioje
montuojamas 9 colių lietimui jautrus ekranas. Multimedijos sistema suderinama su „Apple
CarPlay“ bei „Android Auto“ platformomis. Informacija vairuotojui pateikiama 7 colių
skaitmeniniame prietaisų skydelyje.
„Honda HR-V“ visose komplektacijose siūlomas su „Honda Sensing“ vairavimo pagalbų
sistema. Ją sudaro adaptyvaus greičio palaikymo, kelio ženklų atpažinimo, nuokrypio iš eismo
juostos, aklosios zonos stebėjimo, avarinio stabdymo ir kitos eismo dalyvių saugumą
užtikrinančios sistemos.
Pirmoji „Honda HR-V“ karta pasaulį išvydo 1999 metais. Dabartinis „Honda HR-V“ modelis
gamintas nuo 2015 metų. Europoje parduota daugiau nei 132 tūkst. šios kartos „HR-V“
automobilių.

„Volkswagen ID.4“ paskelbtas „Pasaulio metų automobiliu 2021“

„Pasaulio metų automobiliu 2021“ tapo „Volkswagen“: pasaulio automobilių apdovanojimuose elektrinis ID.4 įveikė gausybę stiprių konkurentų ir pelnė prestižinį titulą. Apdovanojimus kasmet teikia daugiau 90 šios srities žurnalistų iš 24 šalių. Žurnalistai balsuoja, rinkdami geriausias pasaulinės automobilių rinkos inovacijas. Nuo kovo vidurio ID.4 galima įsigyti ir Lietuvoje. 

 

„Labai džiaugiamės, kad ID.4 šiemet tapo „Pasaulio metų automobiliu“, – teigė „Volkswagen“ keleivinių automobilių vadovas Ralfas Brandstatteris, – Ne tik dėl to, kad tai svarbiausi automobilių industrijos apdovanojimai, bet ir dėl to, kad komisija įvertino puikią idėją ir puikią komandą. Pirmasis Europos, Kinijos ir JAV rinkoms skirtas ID. modelis neša mūsų elektrifikacijos vėliavą aplink pasaulį.“

 

Komisija išskyrė draugiškumą aplinkai be tiesioginių emisijų ir inovatyvias ID.4 funkcijas, pavyzdžiui, papildytos realybės projekcinį ekraną. Jis tiesiai į priekinį stiklą projektuoja tokią svarbią informaciją kaip navigacijos sistemos nuorodas. Vairuotojui susidaro vaizdas, kad šios projektuojamos 3D nuorodos yra nutolusios nuo automobilio per maždaug 3–10 metrų, tad yra tobulai integruotos vairuotojo aplinkoje. Kuomet veikia adaptyvi greičio palaikymo sistema ACC ar „Travel Assist“ vairuotojo asistentas, nuo tam tikro greičio pažymimi ir priekyje esantys automobiliai. 

 

ID.4 nustato skaitmenizacijos standartą. Elektromobilis gali gauti naujinius ir naujas funkcijas bevieliu ryšiu. „Volkswagen“ tapo pirmuoju masiniu automobilių gamintoju, kuris pristatė šią funkciją. Tai leidžia ne tik nuolat atnaujinti visus automobilius, bet ir imtis naujų verslo modelių. 

 

ID.4 laimėjimas septynioliktuose „Pasaulio metų automobilio“ rinkimuose tęsia „Volkswagen“ sėkmę šiame konkurse. Automobilį puikiai vertina ne tik žiniasklaida, bet ir pirkėjai. „Volkswagen“ klientams šiemet planuoja pristatyti 150 tūkst. ID.4. Elektromobilių rinkos plėtra yra kertinė „Volkswagen“ ACCELERATE strategijos dalis. Gamintojas planuoja rinkai pristatyti po naują elektromobilį kasmet. 

 

Dėl COVID-19 pandemijos šiemet „Pasaulio metų automobilio“ apdovanojimų ceremonija vyko nuotoliniu būdu, ją peržiūrėti galima YouTube.com/worldcartv.

 

Visi „Volkswagen“, laimėję „Pasaulio metų automobilio“ titulą:

 

2009: „Golf“

2010: „Polo“ 

2011: „up!“ 

2013: „Golf“ 

2021: „ID.4“

„Volkswagen“ iki 2023 m. planuoja tapti technologijų kompanija

„Volkswagen“ skubina savo virsmą į programine įranga paremtą mobilumo kompaniją. Naujai pristatytos ACCELERATE strategijos įgyvendinimas leis įmonei sistemiškai ir laiku pasiruošti artėjantiems automobilių industrijos pokyčiams. Jei iki šiol „Volkswagen“ į priekį vedė pasaulinė elektromobilių rinkos plėtra, tai dabar daugiausiai dėmesio bus skiriama ateities iššūkiams: programinės įrangos integracija automobiliuose ir skaitmeninė klientų patirtis taps kertinėmis kompanijos kompetencijomis. Taikydama duomenimis pagrįstus verslo modelius, kompanija siekia pritraukti naujų klientų ir atrasti naujų pajamų šaltinių. Iki šio dešimtmečio pabaigos „Volkswagen“ taip pat užsimojo pasiekti, kad autonominis vairavimas taptų prieinamu daugeliui žmonių.

„E. mobilumas – tik pradžia, tikrasis perversmas dar laukia priešakyje. Mūsų strategija leis greičiau pasiekti skaitmeninę ateitį, – sako „Volkswagen“ vadovas Ralfas Brandstatteris. – Artimiausiais metais „Volkswagen“ pasikeis taip, kaip niekada iki šiol.“

2016 m. paskelbusi strategiją TRANSFORM 2025, „Volkswagen“ pradėjo savo transformaciją ir didžiausią sektoriaus persiorientavimą į elektromobilius. Naujoji ACCELERATE strategija leis „Volkswagen“ tapti patraukliausiu tvaraus mobilumo prekės ženklu. Įmonė šiuos pokyčius grindžia trimis vertės pasiūlymais – prekės ženklo verte, lanksčiomis platformomis ir vertingu verslu. Kiekvienas iš jų turi aiškiai įvardintą priemonių planą ir ambicingus tikslus.

Programinės įrangos integracija taps kertine „Volkswagen“ kompetencija

Dideli gaminamų automobilių kiekiai užtikrins reikiamą mastą programinei įrangai grupės viduje, o jos integracija automobiliuose ir skaitmeninė klientų patirtis taps kertinėmis „Volkswagen“ kompetencijomis. „Volkswagen“ kuria į vartotojus orientuotą skaitmeninę ekosistemą, kurios smaigalyje bus ID. automobilių šeima. Specialiai įkurtas „Volkswagen Digital Agile“ padalinys nuo 2021 metų vasaros kas 12 savaičių pristatys atnaujinimus, kurie automobilius pasieks nuotoliniu būdu. Tai leis automobiliams gauti naujausias funkcijas ir nuolatos būti tobulinamiems viso gyvavimo ciklo metu. Tikimasi, kad per artimiausius dvejus metus keliuose bus daugiau nei 500 tūkst. junglių automobilių, kurių vairuotojai galės tiesiogiai suteikti grįžtamąjį ryšį apie vairavimo patirtį ir naujas funkcijas.

Verslo modelis 2.0: nauji klientai ir papildomi pajamų srautai

Paversdama automobilį programine įranga paremtu produktu, „Volkswagen“ sudaro sąlygas kurti duomenimis paremtus verslo modelius ir pasiūlyti prieinamesnius bei patrauklesnius individualaus mobilumo paketus savo klientams. „Volkswagen“ siekia generuoti pajamas viso automobilio gyvavimo metu – parduodama įkrovimo ir energijos paslaugas, pagal poreikį užsakomas programinės įrangos funkcijas ar savavaldį vairavimą.

Įmonė taip pat siekia supaprastinti savo modelių gamą – ateityje bus gaminama gerokai mažiau automobilių versijų. Individualios komplektacijos neapibrėš užsakymo metu pasirenkama įranga – viskas, ko reikia, bus montuojama iškart, o klientai papildomas funkcijas galės bet kada aktyvuoti, jas įsigydami skaitmeninėje ekosistemoje. Tai leis gerokai supaprastinti gamybą.

Aiškus planas auginti pelningumą

„Volkswagen“ investicijoms į e. mobilumą, hibridizaciją ir skaitmenizaciją iki 2025 m. atidėjo 16 mlrd. eurų. ACCELERATE strategija leis sistemiškai auginti efektyvumą ir užtikrinti lėšas, reikalingas šioms investicijoms. Iki 2023 m. tikimasi pasiekti tvarią ir ilgalaikę 6 proc. maržą.

Vienas iš gamintojo tikslų – tapti atsparesniu rinkos svyravimams. To bus siekiama iki 2023 m. fiksuotus kaštus sumažinant 5 proc., kasmet kilstelint gamyklų produktyvumą 5 proc., o medžiagų kaštus sumažinant 7 proc. Tikimasi, kad visų regionų balansas taps teigiamas – šiais finansiniais metais stengiamasi subalansuoti pajamas Pietų Amerikoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. JAV kompanija tapo pelninga net praradusi 15 proc. pardavimų, o Pietų Amerikoje – 30 proc.

Greitesnė e. mobilumo plėtra

„Volkswagen“ planuoja dar labiau paspartinti e. mobilumo plėtrą: iki 2030 metų 70 proc. visų Europoje parduodamų „Volkswagen“ bus elektriniai, nors iki šiol planuota, kad ši dalis sieks tik 35%. JAV ir Kinijoje siekiama, kad elektromobiliai sudarytų 50 proc. visų pardavimų. Kad pasiektų šį tikslą, „Volkswagen“ pristatys po naują elektromobilį kasmet. Pirmąją šių metų pusę pasirodys visais ratais varomas „ID.4 GTX“, o antrąją – sportiškasis ID.5. Rudenį taip pat bus pristatytas Kinijos rinkai skirtas „ID.6 X / Cross“. Už ID.3 mažesnis ir 20 tūkst. eurų kainuojantis elektromobilis pasirodys dvejais metais vėliau nei planuota – 2025 m.

„Volkswagen“ toliau tobulins MEB platformą, siekdama pagerinti greitėjimą, baterijų talpą ir įveikiamą atstumą. „Volkswagen“ taip pat sieks įtvirtinti naujos kartos čempionų poziciją nauja architektūra, skirta aukščiausio pajėgumo elektromobiliams „Scalable Systems Platform“. Ji bus pristatyta 2026 m. kartu su „Volkswagen“ projektu-flagmanu „Trinity“.

Nepaisant e. mobilumo krypties, automobiliai su vidaus degimo varikliais bus ir toliau plėtojami. Visi pagrindiniai modeliai – „Golf“, „Tiguan“, „Passat“, „Tayron“ ir „T-ROC“ – sulauks dar vienos kartos. Ralfas Brandstatteris teigia: „Kurį laiką mums dar reikės vidaus degimo variklių, bet jie turi būti maksimaliai efektyvūs, todėl nauja mūsų pagrindinių modelių karta bus aprūpinta iš tinklo kraunamomis hibridinėmis jėgainėmis, kurios vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 100 km.“

„Trinity“ išplės autonominį vairavimą

Visa tai, ką „Volkswagen“ suplanavo skaitmeninei ateičiai, pirkėjai pirmą kartą galės išbandyti 2026 m. „Trinity“ apjungs visus šiuos elementus. Šis automobilis nustatys naujus trijų tipų standartus: technologijų, verslo modelio 2.0 ir gamybos Volfsburgo fabrike.

„Trinity“ iš pradžių pasiūlys antrojo plius, o ateityje – ketvirtojo lygio autonominį vairavimą. „Trinity“ taps savotiška laiko mašina, taupančia klientų laiką ir mažinančia stresą. Tačiau ši technologija negali būti prieinama tik elitui, todėl ją kompanija padarys prieinama daugeliui žmonių.

Daugiau nei 6 mln. per metus parduodamų automobilių leidžia pasiekti kritinę masę autonominiam vairavimui, kurio vystymas yra labai sudėtingas, ir pasiūlyti jį visame pasaulyje. Pradedant nuo „Trinity“, „Volkswagen“ imsis iniciatyvos ir iš visų savo grupės junglių automobilių sukurs savotišką „neuroninį tinklą“, kuris jiems leis nuolatos keistis tokia informacija, kaip eismo sąlygos, kliūtys ar avarijos. Tai leis „Volkswagen“ sukurti besimokančią, iš milijonų automobilių sudarytą sistemą, kuri teiks naudą visiems grupės prekės ženklų klientams.

„Volkswagen“ laukia didžiuliai pokyčiai. Daugeliui žmonių mes įkūnysime ne tik klimatui draugišką e. mobilumą, bet ir kerinčias skaitmenines klientų patirtis, naujus verslo modelius ir autonominį vairavimą. Per pastaruosius keletą metų tam padėjome stiprų pagrindą, o ACCELERATE mums leis dar labiau paskatinti skaitmenizaciją“, – sakė Ralfas Branstatteris.

„Alpine A110“ – geriausias 2021 m. automobilis

 

„ALPINE A110“ LAIMĖJO GERIAUSIO 2021 M. AUTOMOBILIO APDOVANOJIMĄ

 

Trečia pergalė iš eilės: „Alpine A110“ vėl laimėjo prestižinį „Geriausio 2021 m. automobilio“ apdovanojimą. Žurnalo „Auto, Motor und Sport“ skaitytojai sportinių automobilių kategorijoje nugalėtoju išrinko „Alpine A110“. Skaitytojų apklausa vyko 45-ąjį kartą. Dalyviai galėjo balsuoti už savo favoritus vienuolikoje kategorijų.

Geriausio 2021 m. automobilio apdovanojimas papildo daugybę „Alpine A110“ jau laimėtų apdovanojimų. Antrus metus iš eilės per 2020 m. „What Car?“ žurnalo apdovanojimus Jungtinėje Karalystėje šis modelis buvo išrinktas „Metų sportiniu automobiliu“, be to, jis pelnė BBC „TopGear“ žurnalo „Sportinio metų automobilio“ („Performance Car of the Year“) apdovanojimą.

Ateinančiais metais „Alpine“ plės savo produktų asortimentą. „Alpine“ dėmesio centre ‒ „Formulė 1“, tačiau be to, ketina kurti naujus aukštos kokybės, novatoriškus ir vien elektra varomus sportinius automobilius. To siekdamas naujasis „Alpine“ verslo padalinys pasinaudos visa „Renault“ grupės ir „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso technine patirtimi. Ateityje „Alpine Cars“, „Renault Sport Cars“ ir „Renault Sport Racing“ padaliniai suvienys jėgas, susijungę į vieną naują „Alpine“ verslo padalinį.

 

 

 

APIE „ALPINE“

1955 m. įkurtas Jean Rédélé, šis prekės ženklas išsiskyrė savo prancūziško stiliaus sportiniais automobiliais. 2018 m. prekės ženklas pristatė naująjį „A110“ ‒ sportinį automobilį, ištikimą nesenstantiems „Alpine“ kompaktiškumo, lengvumo, judrumo ir vairavimo malonumo principams. 2021 m. „Alpine Cars“, „Renault Sport Cars“ ir „Renault Sport Racing“ padaliniai suvienys jėgas, susijungę į vieną „Alpine“ verslo padalinį. Taip jis taps „Renault“ grupės avangardiniu prekės ženklu; jį kuriant pasitelkiamas jo istorinės gamyklos, esančios Dieppe, paveldas ir meistriškumas, taip pat „Formulė 1“ ir „Renault Sport“ komandų inžinerinis meistriškumas.