„Volkswagen“ iki 2023 m. planuoja tapti technologijų kompanija

„Volkswagen“ skubina savo virsmą į programine įranga paremtą mobilumo kompaniją. Naujai pristatytos ACCELERATE strategijos įgyvendinimas leis įmonei sistemiškai ir laiku pasiruošti artėjantiems automobilių industrijos pokyčiams. Jei iki šiol „Volkswagen“ į priekį vedė pasaulinė elektromobilių rinkos plėtra, tai dabar daugiausiai dėmesio bus skiriama ateities iššūkiams: programinės įrangos integracija automobiliuose ir skaitmeninė klientų patirtis taps kertinėmis kompanijos kompetencijomis. Taikydama duomenimis pagrįstus verslo modelius, kompanija siekia pritraukti naujų klientų ir atrasti naujų pajamų šaltinių. Iki šio dešimtmečio pabaigos „Volkswagen“ taip pat užsimojo pasiekti, kad autonominis vairavimas taptų prieinamu daugeliui žmonių.

„E. mobilumas – tik pradžia, tikrasis perversmas dar laukia priešakyje. Mūsų strategija leis greičiau pasiekti skaitmeninę ateitį, – sako „Volkswagen“ vadovas Ralfas Brandstatteris. – Artimiausiais metais „Volkswagen“ pasikeis taip, kaip niekada iki šiol.“

2016 m. paskelbusi strategiją TRANSFORM 2025, „Volkswagen“ pradėjo savo transformaciją ir didžiausią sektoriaus persiorientavimą į elektromobilius. Naujoji ACCELERATE strategija leis „Volkswagen“ tapti patraukliausiu tvaraus mobilumo prekės ženklu. Įmonė šiuos pokyčius grindžia trimis vertės pasiūlymais – prekės ženklo verte, lanksčiomis platformomis ir vertingu verslu. Kiekvienas iš jų turi aiškiai įvardintą priemonių planą ir ambicingus tikslus.

Programinės įrangos integracija taps kertine „Volkswagen“ kompetencija

Dideli gaminamų automobilių kiekiai užtikrins reikiamą mastą programinei įrangai grupės viduje, o jos integracija automobiliuose ir skaitmeninė klientų patirtis taps kertinėmis „Volkswagen“ kompetencijomis. „Volkswagen“ kuria į vartotojus orientuotą skaitmeninę ekosistemą, kurios smaigalyje bus ID. automobilių šeima. Specialiai įkurtas „Volkswagen Digital Agile“ padalinys nuo 2021 metų vasaros kas 12 savaičių pristatys atnaujinimus, kurie automobilius pasieks nuotoliniu būdu. Tai leis automobiliams gauti naujausias funkcijas ir nuolatos būti tobulinamiems viso gyvavimo ciklo metu. Tikimasi, kad per artimiausius dvejus metus keliuose bus daugiau nei 500 tūkst. junglių automobilių, kurių vairuotojai galės tiesiogiai suteikti grįžtamąjį ryšį apie vairavimo patirtį ir naujas funkcijas.

Verslo modelis 2.0: nauji klientai ir papildomi pajamų srautai

Paversdama automobilį programine įranga paremtu produktu, „Volkswagen“ sudaro sąlygas kurti duomenimis paremtus verslo modelius ir pasiūlyti prieinamesnius bei patrauklesnius individualaus mobilumo paketus savo klientams. „Volkswagen“ siekia generuoti pajamas viso automobilio gyvavimo metu – parduodama įkrovimo ir energijos paslaugas, pagal poreikį užsakomas programinės įrangos funkcijas ar savavaldį vairavimą.

Įmonė taip pat siekia supaprastinti savo modelių gamą – ateityje bus gaminama gerokai mažiau automobilių versijų. Individualios komplektacijos neapibrėš užsakymo metu pasirenkama įranga – viskas, ko reikia, bus montuojama iškart, o klientai papildomas funkcijas galės bet kada aktyvuoti, jas įsigydami skaitmeninėje ekosistemoje. Tai leis gerokai supaprastinti gamybą.

Aiškus planas auginti pelningumą

„Volkswagen“ investicijoms į e. mobilumą, hibridizaciją ir skaitmenizaciją iki 2025 m. atidėjo 16 mlrd. eurų. ACCELERATE strategija leis sistemiškai auginti efektyvumą ir užtikrinti lėšas, reikalingas šioms investicijoms. Iki 2023 m. tikimasi pasiekti tvarią ir ilgalaikę 6 proc. maržą.

Vienas iš gamintojo tikslų – tapti atsparesniu rinkos svyravimams. To bus siekiama iki 2023 m. fiksuotus kaštus sumažinant 5 proc., kasmet kilstelint gamyklų produktyvumą 5 proc., o medžiagų kaštus sumažinant 7 proc. Tikimasi, kad visų regionų balansas taps teigiamas – šiais finansiniais metais stengiamasi subalansuoti pajamas Pietų Amerikoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. JAV kompanija tapo pelninga net praradusi 15 proc. pardavimų, o Pietų Amerikoje – 30 proc.

Greitesnė e. mobilumo plėtra

„Volkswagen“ planuoja dar labiau paspartinti e. mobilumo plėtrą: iki 2030 metų 70 proc. visų Europoje parduodamų „Volkswagen“ bus elektriniai, nors iki šiol planuota, kad ši dalis sieks tik 35%. JAV ir Kinijoje siekiama, kad elektromobiliai sudarytų 50 proc. visų pardavimų. Kad pasiektų šį tikslą, „Volkswagen“ pristatys po naują elektromobilį kasmet. Pirmąją šių metų pusę pasirodys visais ratais varomas „ID.4 GTX“, o antrąją – sportiškasis ID.5. Rudenį taip pat bus pristatytas Kinijos rinkai skirtas „ID.6 X / Cross“. Už ID.3 mažesnis ir 20 tūkst. eurų kainuojantis elektromobilis pasirodys dvejais metais vėliau nei planuota – 2025 m.

„Volkswagen“ toliau tobulins MEB platformą, siekdama pagerinti greitėjimą, baterijų talpą ir įveikiamą atstumą. „Volkswagen“ taip pat sieks įtvirtinti naujos kartos čempionų poziciją nauja architektūra, skirta aukščiausio pajėgumo elektromobiliams „Scalable Systems Platform“. Ji bus pristatyta 2026 m. kartu su „Volkswagen“ projektu-flagmanu „Trinity“.

Nepaisant e. mobilumo krypties, automobiliai su vidaus degimo varikliais bus ir toliau plėtojami. Visi pagrindiniai modeliai – „Golf“, „Tiguan“, „Passat“, „Tayron“ ir „T-ROC“ – sulauks dar vienos kartos. Ralfas Brandstatteris teigia: „Kurį laiką mums dar reikės vidaus degimo variklių, bet jie turi būti maksimaliai efektyvūs, todėl nauja mūsų pagrindinių modelių karta bus aprūpinta iš tinklo kraunamomis hibridinėmis jėgainėmis, kurios vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 100 km.“

„Trinity“ išplės autonominį vairavimą

Visa tai, ką „Volkswagen“ suplanavo skaitmeninei ateičiai, pirkėjai pirmą kartą galės išbandyti 2026 m. „Trinity“ apjungs visus šiuos elementus. Šis automobilis nustatys naujus trijų tipų standartus: technologijų, verslo modelio 2.0 ir gamybos Volfsburgo fabrike.

„Trinity“ iš pradžių pasiūlys antrojo plius, o ateityje – ketvirtojo lygio autonominį vairavimą. „Trinity“ taps savotiška laiko mašina, taupančia klientų laiką ir mažinančia stresą. Tačiau ši technologija negali būti prieinama tik elitui, todėl ją kompanija padarys prieinama daugeliui žmonių.

Daugiau nei 6 mln. per metus parduodamų automobilių leidžia pasiekti kritinę masę autonominiam vairavimui, kurio vystymas yra labai sudėtingas, ir pasiūlyti jį visame pasaulyje. Pradedant nuo „Trinity“, „Volkswagen“ imsis iniciatyvos ir iš visų savo grupės junglių automobilių sukurs savotišką „neuroninį tinklą“, kuris jiems leis nuolatos keistis tokia informacija, kaip eismo sąlygos, kliūtys ar avarijos. Tai leis „Volkswagen“ sukurti besimokančią, iš milijonų automobilių sudarytą sistemą, kuri teiks naudą visiems grupės prekės ženklų klientams.

„Volkswagen“ laukia didžiuliai pokyčiai. Daugeliui žmonių mes įkūnysime ne tik klimatui draugišką e. mobilumą, bet ir kerinčias skaitmenines klientų patirtis, naujus verslo modelius ir autonominį vairavimą. Per pastaruosius keletą metų tam padėjome stiprų pagrindą, o ACCELERATE mums leis dar labiau paskatinti skaitmenizaciją“, – sakė Ralfas Branstatteris.

„Alpine A110“ – geriausias 2021 m. automobilis

 

„ALPINE A110“ LAIMĖJO GERIAUSIO 2021 M. AUTOMOBILIO APDOVANOJIMĄ

 

Trečia pergalė iš eilės: „Alpine A110“ vėl laimėjo prestižinį „Geriausio 2021 m. automobilio“ apdovanojimą. Žurnalo „Auto, Motor und Sport“ skaitytojai sportinių automobilių kategorijoje nugalėtoju išrinko „Alpine A110“. Skaitytojų apklausa vyko 45-ąjį kartą. Dalyviai galėjo balsuoti už savo favoritus vienuolikoje kategorijų.

Geriausio 2021 m. automobilio apdovanojimas papildo daugybę „Alpine A110“ jau laimėtų apdovanojimų. Antrus metus iš eilės per 2020 m. „What Car?“ žurnalo apdovanojimus Jungtinėje Karalystėje šis modelis buvo išrinktas „Metų sportiniu automobiliu“, be to, jis pelnė BBC „TopGear“ žurnalo „Sportinio metų automobilio“ („Performance Car of the Year“) apdovanojimą.

Ateinančiais metais „Alpine“ plės savo produktų asortimentą. „Alpine“ dėmesio centre ‒ „Formulė 1“, tačiau be to, ketina kurti naujus aukštos kokybės, novatoriškus ir vien elektra varomus sportinius automobilius. To siekdamas naujasis „Alpine“ verslo padalinys pasinaudos visa „Renault“ grupės ir „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso technine patirtimi. Ateityje „Alpine Cars“, „Renault Sport Cars“ ir „Renault Sport Racing“ padaliniai suvienys jėgas, susijungę į vieną naują „Alpine“ verslo padalinį.

 

 

 

APIE „ALPINE“

1955 m. įkurtas Jean Rédélé, šis prekės ženklas išsiskyrė savo prancūziško stiliaus sportiniais automobiliais. 2018 m. prekės ženklas pristatė naująjį „A110“ ‒ sportinį automobilį, ištikimą nesenstantiems „Alpine“ kompaktiškumo, lengvumo, judrumo ir vairavimo malonumo principams. 2021 m. „Alpine Cars“, „Renault Sport Cars“ ir „Renault Sport Racing“ padaliniai suvienys jėgas, susijungę į vieną „Alpine“ verslo padalinį. Taip jis taps „Renault“ grupės avangardiniu prekės ženklu; jį kuriant pasitelkiamas jo istorinės gamyklos, esančios Dieppe, paveldas ir meistriškumas, taip pat „Formulė 1“ ir „Renault Sport“ komandų inžinerinis meistriškumas.

Pristatyta nauja „Honda HR-V“ miesto visureigio karta

Šįryt „Honda“ pristatė naująjį „Honda HR-V“ miesto visureigį. „HR-V“ bus siūlomas su hibridine „e:HEV“ pavara. Naujasis „HR-V“ papildys augančias elektrifikuotų „Honda“ modelių gretas. Bendrovė planuoja, jog iki 2022 metų visi Europoje parduodami „Honda“ modeliai turės elektrifikuotą pavarą. Prekybą naujuoju „HR-V“ Lietuvoje planuojama pradėti 2021 metų pabaigoje.

 

„Naujasis „HR-V“ – kitoks žvilgsnis į prabangių visureigių segmentą. Modelio premium patirtį kuria ne blizgios detalės, o funkcionalumas, ergonomika, apgalvoti sprendimai ir dizaino estetika“, – teigė UAB „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.

 

Vadovo teigimu, naujasis modelis sustiprins „Honda“ pozicijas sparčiai augančiame vidutinio dydžio miesto visureigių segmente.

 

Naujasis „HR-V“ modelis pasižymi aukštesnės klasės visureigiams būdingomis dizaino linijomis. Minimalistinis interjeras, kuriame panaudotos kokybiškos apdailos medžiagos, atkartoja „Honda e“ ar „Honda Jazz Hybrid“ matytas praktiškumo ir funkcionalumo idėjas.

 

Nauja „HR-V“ karta ir toliau pasižymi didžiausia salono bei krovinio erdve savo klasėje. Automobilis siūlomas su unikalia „Magic Seats“ sistema, leidžiančia ne tik nulenkti galinių sėdynių atlošus, bet ir vertikaliai pakelti sėdimąją jų dalį – šitaip sukuriant erdvės galinėje sėdynių erdvėje gabenti nestandartinius krovinius – pavyzdžiui, dviratį.

 

Praėjusiais metais „Honda“ hibridinių „e:HEV“ modelių gamą papildė naujasis „Honda Jazz Hybrid“ miesto automobilis. „Honda CR-V“ visureigis taip pat siūlomas su hibridine pavara. Pernai taip pat pristatytas pirmasis visiškai elektrinis „Honda“ modelis „Honda e“.

„Audi e-tron GT“ premjera – jau vasario mėnesį

„Audi e-tron GT“ premjera – jau vasario mėnesį

„Nuostabiausias automobilis, kurį esu kada nors nupiešęs“ , – taip teigė „Audi Design“ padalinio vadovas Marc Lichte 2018 m. rudenį, kada gamintojas Los Andželo automobilių parodoje pristatė koncepcinį „Audi e-tron GT“. Po dviejų metų debiutuoja pirmas serijinės gamybos elektrinis „Gran Turismo“ klasės „Audi“ automobilis. Pasaulinė automobilio premjera – jau vasario 9 dieną.

Apgalvotas ir funkcionalus dizainas

Netrukus baigsis laukimas ir vasario 9 d. „Audi“ pristatys „e-tron GT“.  Apgalvotas dizainas, estetika ir funkcionalumas – taip būtų galima apibūdinti naujausią „Audi“ modelį. Estetikos esmė slypi proporcijose: trumpos priekinės ir galinės dalys, didelis atstumas tarp ašių, kartu su aptakiu salonu atletiškame kėbule – „e-tron GT“ pasižymi visomis šiomis savybėmis.

„e-tron GT“ yra „Gran Turismo“ klasės automobilis. Pradinė termino reikšmė apibūdino sportinį automobilį, pritaikytą tolimoms kelionėms. Todėl GT modeliai nuo tik sportinių automobilių skiriasi tuo, kad pasižymi didesniu komfortu ir erdvesniu salonu. Tad būdamas vien tik elektra varomas „Gran Turismo“ klasės automobilis, „e-tron GT“ perinterpretuoja šias subalansuotas savybes ne mažinant jo galimybes, bet kūrybingai žvelgiant į efektyvumo svarbą.

„Elektrinis mobilumas salonui suteikia lengvumo ir funkcionalumo, siūlydamas daugiau erdvės kaip aukštesnio segmento automobiliuose. Kompaktiškas išorėje, bet erdvus viduje. Todėl „e-tron GT“ išvaizdai suteikėme itin išraiškingas formas, kurios ne tik pabrėžia GT modeliams būdingą į vairuotojus orientuotą sportiškumą, bet ir tvarumą. Koncepcinis 2018 m. modelis tapo serijinio modelio prototipu. Jis turi atskirą įrangos komplektaciją, kurioje nėra odinės apdailos elementų, bet vietoj to orientuojamasi į perdirbtų medžiagų panaudojimą“, – pasakoja „Audi Design“ padalinio vadovas Marc Lichte.

Efektyvumas – pagrindinė dizaino idėja

Mažesnis oro pasipriešinimas reiškia didesnį nuvažiuojamą atstumą: šį elementarų elektrinio mobilumo fizikinį dėsnį „Audi“ pavertė „e-tron GT“ dizaino principu. Forma seka funkciją, estetika atsiranda iš efektyvumo. Nauja dizaino kalba užtikrina didesnį aptakumą ir, tuo pačiu, rafinuotus aerodinaminius sprendimus. Todėl „e-tron GT“ dizainas yra pagrindas, kaip atrodys ateities elektriniai modeliai.

„Sportiškas „Gran Turismo“ orientuotas į efektyvumą ir tvarumą. Tvarumas prasideda nuo pirminės idėjos ir išreiškiamas per dizainą. O tuo metu „e-tron GT“ perteikia idėją, kuri charakterizuoja mūsų supratimą apie prabangą ir efektyvumą elektromobilume“, – teigia M. Lichte.

Naujas požiūris

Pasak „Audi Design“ padalinio vadovo Marc Lichte, automobilis be abejonių atitinka „Vorsprung durch Technik“ (liet. pranašumas per technologijas) šūkį arba, cituojant naują markės strategiją, „Living Progress“ (liet. gyvenantis progresas). Per visą istoriją tam tikri modeliai įkūnijo šį požiūrį ypatingu būdu: „A2“ reprezentavo didžiulį efektyvumą, „TT“ pasižymėjo formalistiniu dizainu, „R8“ – bekompromisėmis savybėmis. Tad automobilis tiksliai perteikia „Audi“ požiūrį ir perinterpretuoja „Vorsprung durch Technik“ šūkį.

„Pasaulinė premjera yra stebuklingas momentas. Tai taikytina tiek visai „Audi Design“ komandai, tiek ir man asmeniškai. Naujo modelio pristatymas yra viso kūrimo proceso, kuris įprastai užima ketverius metus, kulminacija. Tai ilgas kelias, apimantis daug darbo, diskusijų ir kartais – sunkius sprendimus. Bet galiausiai mes visi didžiuojamės galėdami pristatyti mūsų bendrų pastangų rezultatą“, – sako „Audi Design“ padalinio vadovas Marc Lichte.

„Renault MORPHOZ“ – metų koncepcinis automobilis

Trečią kartą organizuojamuose „Automobile Awards“ apdovanojimuose futuristinio dizaino ir modalumo „Renault MORPHOZ“ modelis pelnė metų koncepcinio automobilio („Concept Car of the Year“) titulą. Dėl modulinės platformos šis koncepcinis elektromobilis gali pasiūlyti galią, autonomiją ir pritaikymą kiekvienai gyvenimo akimirkai. Dėl galimybės keisti kėbulą „MORPHOZ“ realiu laiku prisitaiko prie poreikių: trumpus, kasdienius nuotolius galima įveikti kompaktinių gabaritų elektromobiliu, o ilgesniems atstumams naudotis erdvesnio salono ir papildomiems akumuliatoriams skirtos vietos privalumais.

Dvi koncepcinės transporto priemonės vienoje

„MORPHOZ“ pelnė 2020 m. koncepcinio automobilio titulą („Concept Car of the Year 2020“), kuriuo apdovanojama inovatyviausia metų transporto priemonė. „MORPHOZ“ išsiskyrė iš konkurentų savo novatorišku dizainu.

„MORPHOZ“ dizainas apjungia sedano, SUV ir coupé bruožus. Variklio elektrinę galią paryškina gausios išorės detalės. Ši išskirtinė koncepcinė transporto priemonė pasižymi dviem ilgiais: 4,40 m „City“ versijoje ir 4,80 m „Travel“ versijoje. Tuo būdu „MORPHOZ“ prisitaiko prie visų naudotojų lūkesčių ir poreikių. 100 proc. elektra varomas „MORPHOZ“ indukciniu būdu gali būti įkraunamas  netgi vairavimo metu. Užtikrinama prieiga prie mobiliųjų paslaugų ir trečiojo lygio autonominio vairavimo galimybė.

Elektromobilio vidus, panašiai kaip ir išorė, yra keičiamas ir pritaikomas pagal vairuotojo ir keleivių poreikius. Geltona spalva suteikia šilumos pojūtį, o atlenkiamos sėdynės palengvina pokalbį su kitais keleiviais. Koncepcinė transporto priemonė „MORPHOZ“ yra naujos „Renault“ gamos, pasirodysiančios 2021 m., ateities elektromobilių kartos modelių prototipas.

Metų koncepcinio automobilio titulas „Automobile Awards“ konkurse

Trečią kartą organizuojamo „Automobile Awards“ konkurso žiuri, kurį sudaro Prancūzijos automobilių pasaulio asmenybės, nariai posėdžiavo nuo spalio 5 d. iki lapkričio 5 d. „Renault“ taip pat laimėjo antrąjį prizą „Metų reklamos“ apdovanojimuose už televizijos reklamą anglų kalba apie 30 metų, nugyventų kartu su „Clio“.

„Drąsi dėl savo modulinių technologijų, inovatyvi dėl dizaino, sutelkta į žmogų, koncepcinė transporto priemonė „MORPHOZ“ puikiai įkūnija „Renault“ DNR. Ja pristatoma nauja elektromobilių karta ir siekis pasiūlyti naujų kelionės įspūdžių visiems naudotojams. Džiaugiuosi, kad „MORPHOZ“ įtikinamai paveikė žiuri vaizduotę ir dėkoju „Automobile Awards“ už šį apdovanojimą.“,- teigė Koncepcinių automobilių padalinio direktorius François Leboine, atsiėmęs apdovanojimą iš „Club Identicar“ generalinio direktoriaus Jonathano Tuchbanto.

Daugiau apie „Automobile Awards

Naujas „Audi e-tron GT“: pradedama serijinė gamyba nulinės taršos gamykloje

Böllinger Höfo padalinyje aistra derinama su tikslumu, inovacijomis ir tvarumu: serijinei gamybai ruošiamas vien tik elektra varomas „Audi e-tron GT“, kuriame didelė galia dera su rūpinimusi aplinka. Vien tik iš atsinaujinančių šaltinių išgaunama elektra ir šiluma, o gamyba nedidina anglies dvideginio taršos. Resursus tausojančioje automobilio gamyboje nenaudojamas popierius ir pakuotės, aliuminis ir polimerai gaminami uždaro ciklo procese ir tai bus pirmas naujas „Audi“, sukurtas be jokio fizinio prototipo. Naujojo „Audi e-tron GT“ pasaulinė premjera įvyks 2021 metų pradžioje, tačiau automobilio gamybos darbai pradedami jau dabar.  

Nekarsulmo (Vokietija) gamykloje pradedama galingiausio „Audi“ elektromobilio „e-tron GT“ gamyba, o procesas „Audi“ Böllinger Höfo padalinyje yra ne mažiau unikalus nei pats automobilis, kadangi dar niekada nei vienas automobilis su keturių žiedų logotipu nebuvo taip greitai paruoštas serijinei gamybai. „Būdamas „Audi“ elektrinių ir sportiškų modelių viršūnėje, „e-tron GT“ modelis puikiai tinka Nekarsulmo gamyklai ir ypatingai Böllinger Höfo sportinių automobilių gamybos linijai“, – sako gamyklos vadovas Helmutas Stettneris. O tai, kad serijinė gamyba bus pradėta laiku net ir pandemijos metu yra ypatingos kompetencijos ir išskirtinio komandinio darbo rezultatas.

Nekarsulmo gamykloje jau dominuoja iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai, kadangi čia gaminama daugiausiai elektrifikuotų „Audi“ hibridinių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių „A6“, „A7“ ir „A8“ versijų. „Audi e-tron GT“ bus pirmasis vien tik elektra varomas modelis, pagamintas gamykloje Vokietijoje, todėl tai yra dar vienas milžiniškas žingsnis į ateitį“, – sako gamyklos vadovas H. Stettneris.

Anglies dvideginio taršos nedidinanti „Audi e-tron GT“ gamyba

Ne tik šio „Gran Turismo“ modelio pavaros koncepcija yra tvari: visas gamybos procesas Böllinger Höfe yra nedidinantis anglies dvideginio taršos. 2020 m. pradžioje visoje Nekarsulmo gamykloje pradėta naudoti ekologiška elektros energija, o gamybai reikiamą šilumą tiekia šiluminė biodujų elektrinė. „Audi“ išnaudoja taršos kreditus iš sertifikuotų klimato apsaugos projektų padengti toms emisijoms, kurių šiuo metu neįmanoma išvengti naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius.

„Po Briuselio ir Győro gamyklų, nuo šiol Böllinger Höfas yra pirmoji „Audi“ gamybos linija Vokietijoje, kurioje vyksta anglies dvideginio taršos nedidinanti gamyba. Tai milžiniškas žingsnis Nekarsulmo gamyklai ir dar vienas etapas siekiant, kad iki 2025 m. visos pasaulyje esančios mūsų gamyklos užtikrintų neutralias anglies dvideginio emisijas“, – sako Peteris Kössleris, „Audi“ Gamybos ir logistikos padalinio valdybos narys, apibendrindamas pagrindinį „Audi“ programos „Mission: Zero“ tikslą.

Aplinkosaugos programa „Mission: Zero“ apima daug gamybos ir logistikos procesų, siekiant efektyviai ir tvariai mažinti ekologinę taršą. Pagrindiniai tikslai yra anglies dvideginio mažinimas, efektyvus išteklių naudojimas, bioįvairovė ir pažangūs vandens naudojimo sprendimai.

Ekologiška logistika: klimato taršos nedidinantys pristatymai į gamyklą

Siekiant neutralių emisijų gamybos, „Audi“ imasi nuoseklių ir visą vertybių grandinę apimančių sprendimų, todėl logistika yra ne mažiau svarbus veiksnys nei paties automobilio gamyba. Visi pervežimai traukiniais Nekarsulmo gamykloje neturi poveikio klimatui, o tarp autovežių aikštelės ir gamyklos važinėjantys lokomotyvai yra varomi suslėgtomis dujomis arba elektra. Taip pat „Audi“ ekspertai inicijavo, kad didžiausi automobilių pervežėjai transportavimui naudotų biometano dujomis varomus sunkvežimius. Taip pat gamyklai reikalingas detales pristato du tolimojo pervežimo suskystintomis dujomis varomi sunkvežimiai.

Uždaro rato gamybos ciklas saugo aplinką

Taip pat gamykloje yra taupomos gamybai naudojamos medžiagos, o žaliavos yra perdirbamos. Geriausias to pavyzdys yra „Uždaro aliuminio rato“ ciklas, naudojamas aliuminio atliekų, atsirandančių štampavimo ceche gaminant šonines „Audi e-tron GT“ kėbulo dalis, perdirbimo grandinei. Kėbulo dalys yra labai išgaubtos, kadangi iš jų formuojamos efektingos „e-tron GT“ ratų arkos, pabrėžiančios „quattro“ pavarą, o itin sudėtingam aliuminio apdorojimui naudojamos pažangiausios technologijos. Dėl uždaro aliuminio apdorojimo ciklo gamykloje kasmet sutaupoma keli tūkstančiai tonų CO2 emisijų, sugrąžinant surūšiuotus aliuminio likučius tiekėjui, kur jie yra perdirbami ir vėl naudojami „Audi“ gamykloje.

Tačiau ekologinis mąstymas neapsiriboja vien tik aliuminiu. Polimerai perdirbami vadovaujantis „paverskime seną nauju“ šūkiu. Bandomajame projekte „A6“ ir „A7“ gamybos metu atsirandančios polimerų atliekos yra rūšiuojamos, smulkinamos ir perdirbamos į specialų pluoštą, kuris vėliau yra panaudojamas gamybai trimačiais spausdintuvais. Už trimatį spausdinimą atsakinga komanda Böllinger Höfe, atsižvelgdama į darbuotų pasiūlymus, diegia itin tiksliai pritaikytus patobulinimus – daugiau kaip 100 tokių patobulinimų yra naudojama „Audi e-tron GT“ gamyboje. Perdirbimo projekto tikslas yra sukurti tobulą uždarą polimerų ratą.

Sisteminis šaltinių tausojimas

Uždaras gamybos ciklas yra naudojamas ne tik žaliavų taupymui. „e-tron GT“ yra pirmas „Audi“ modelis, kuris buvo kuriamas nenaudojant jokių fizinių prototipų. Visa gamybos seka buvo išbandyta virtualiai, naudojant pačių sukurtą programinę įrangą ir virtualios realybės programas, ir kurios dabar sėkmingai naudojamos serijinėje modelio gamyboje. Kai kurie specialūs konteineriai, skirti pervežti pažeidžiamas dalis, taip pat buvo sukurti virtualiu būdu nenaudojant fizinių prototipų. Taip ne tik taupomas metalas, bet ir dalių apsaugai skirtos pakuotės. Svarbiausias tikslas – apsieiti be atliekų ir popieriaus. Kėbulo gamybos ir surinkimo linijose beveik nebenaudojamas popierius. Nauji projektai, tokie kaip aptarnavimo programa, leidžia nenaudoti tradicinių įrašų ir taip pat padeda taupyti popierių. Logistikos padalinyje dabar bandomos skaitmeninės etiketės – jos pakeis popierinius lipdukus, esančius ant konteinerių dalių lentynose. Tai ne tik itin efektyvu energijos taupymo atžvilgiu, bet ir, atsiradus pakeitimams, leis etiketes greitai perprogramuoti – tai yra svarbiausias pranašumas, palyginti su tradicinėmis vienkartinėmis etiketėmis. „Audi“ projektų komanda taip pat dirba su tiekėjais, ieškant papildomų sprendimų sistemingai mažinti pakuočių kiekį ir, atitinkamai, atliekas.

Tobulas sumanios gamybos ir tikslaus meistriškumo derinys

Böllinger Höfo padalinys, kur nuo 2014 m. gaminamas „Audi R8“, visada išsiskyrė aukštos kokybės standartais, galingais modeliais ir aistra kiekvienai detalei. Mažų apimčių sportinių automobilių gamybai pritaikytos patalpos, kurios yra „Audi“ Nekarsulmo gamyklos dalis, 2019 metais buvo praplėstos ir atnaujintos, įrengiant naujas gamybos linijas ir jas pritaikant „Audi e-tron GT“ gamybai. Tad čia dabar gaminami du visų laikų galingiausi ir greičiausi serijiniai „Audi“ modeliai. „Dviejų techniškai visiškai skirtingų automobilių gamyba vienoje surinkimo linijoje yra visiškai unikali grupės praktika“, – sako gamybos vadovas Wolfgangas Schanzas. – Elektrinio keturių durelių kupė integracija į mūsų mažų apimčių gamybos liniją Böllinger Höfe ją transformavo į itin lanksčią aukštųjų technologijų gamybos liniją, kuri išsaugojo ir savo mažų gamybos apimčių ypatumus“. Pirkėjai pirmąjį vien tik elektra varomą „Gran Turismo“ modelį galės užsisakyti iškart po pasaulinės premjeros kitų metų pradžioje.

„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą

Naujasis „Honda Jazz Hybrid“ pelnė penkias žvaigždutes „EuroNCAP“ saugumo teste. „Jazz Hybrid“ – vienas iš pirmųjų automobilių, vertintų pagal naujus, 2020-aisiais sugriežtintus „EuroNCAP“ programos reikalavimus. Saugumo vertinimas apima vairuotojo, keleivių ir pėsčiųjų saugumą bei išmaniąsias pagalbines saugos sistemas.

 

Naujos kartos „Jazz“ modelis išsiskiria patobulinta kėbulo konstrukcija ir gausia aktyviosios saugos bei pagalbinių vairuotojo sistemų komplektacija. Tai taip pat vienas pirmųjų modelių Europoje, kuriame standartinėje įrangoje montuojama centrinė saugos pagalvė. Ši pagalvė įrengta vairuotojo sėdynės atloše. Ji išsiskleidžia tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių, sumažindama priekyje sėdinčiųjų tikimybę susitrenkti galvomis įvykus šoniniam susidūrimui.

 

Keleivius gale saugo „i-Side“ dvigubos konstrukcijos saugos pagalvė, montuojama galinės sėdynės galvos atramoje. Išsiskleidusi šoninio susidūrimo metu, ji apsaugo keleivius nuo smūgio į duris ir galinį statramstį.

 

„Jazz Hybrid“ modeliai standartinėje komplektacijoje siūlomi su „Honda Sensing“ vairuotojo pagalbinių sistemų rinkiniu. Naujoje „Sensing“ kartoje įdiegta pažangesnė vaizdo kamera, pasižyminti platesniu apžvalgos kampu ir didesne skiriamąja geba. „Honda Sensing“ sistemą sudaro kelio ženklų atpažinimo, automobilio išlaikymo ir įspėjimo krypstant iš eismo juostos, pastovaus greičio bei atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio palaikymo sistemos.

 

Atliekant saugumo bandymus, 2020-aisiais „EuroNCAP“ griežčiau vertina keleivių saugumą bei susidūrimo metu keleivių vieni kitiems sukeliamus sužeidimus. Šoninio susidūrimo bandymas atliekamas didesniu greičiu ir naudojant sunkesnį susidūrimo vežimėlį. Papildomi taškai skiriami ir už automobilio saugumą jau įvykus susidūrimui – kaip greitai ir saugiai keleiviai gali palikti transporto priemonę. Pakeista automatinio avarinio stabdymo sistemų vertinimo tvarka.

 

Naujasis „Honda Jazz Hybrid“ rinkoje debiutavo 2020-ųjų kovo mėnesį. Tai vienas iš „Honda“ žingsnių siekiant, jog iki 2022-ųjų visi pagrindiniai gamintojo modeliai Europoje būtų siūlomi su elektrifikuota pavara.

„Renault“ pristato: naujieji „Renault Kangoo“ ir „Renault Express“

„RENAULT“ IŠ PAGRINDŲ KEIČIA FURGONŲ SEGMENTĄ: PRISTATO NAUJUOSIUS „RENAULT KANGOO“ IR „RENAULT EXPRESS“

 

  • Naujasis „Renault KANGOO VAN“ netrukus pasieks aukštesnį lygį su dar daugiau įrangos ir svarbia naujove – „Easy Side Access“.
  • Naujojo „Renault KANGOO“ keleivinio automobilio versija savo elegantišku dizainu ir dar didesniu komfortu tenkina šeimų poreikius.
  • „Renault KANGOO VAN“ bei „KANGOO“ bus prieinami ir elektrinėse versijose.
  • „Renault EXPRESS VAN“ tenkina klientų, ieškančių geriausio kainos ir kokybės santykio, poreikius ir siūlo daugiausiai daiktų laikymo vietų savo kategorijoje.
  • Už Europos ribų parduodama naujojo „Renault EXPRESS“ keleivinio automobilio versija yra universali: įrengtos penkios sėdynės bei galima pakrauti didelį krovinių kiekį.

 

Siekiant patenkinti visus klientų poreikius, „Renault“ pristato naujuosius „Kangoo“ ir „Express“, kuriuos bus galima įsigyti lengvųjų komercinių bei keleivinių automobilių versijose. Naujieji modeliai bus pristatomi ir parduodami nuo 2021-ųjų pavasario.

 

„Su naujaisiais „Kangoo“ ir „Express“ „Renault“ dar kartą iš pagrindų pakeitė furgonų ir keleivinių automobilių segmentą. Nuo 1997 m., pardavus daugiau nei 4 milijonus vienetų, „Kangoo“ tapo kultine transporto priemone. „Renault“ taip pat nustebins „Easy Side Access“ naujove, kuri palengvins krovinio pakrovimą iš šono naujajame „Kangoo Van“. „Kangoo Van“ ir „Kangoo“ bus taip pat siūlomi ir elektrinėse versijose, siekiant įveikti judumo mieste iššūkius.“ – sako Mark Sutcliffe, vyresnysis viceprezidentas, Aljanso lengvųjų komercinių automobilių verslo padalinys.

Naujasis „Kangoo Van“, tvirto ir dinamiško stiliaus naujoviškas furgonas, daugiausia skirtas automobilių parkams, prekybos ir paslaugų sektoriaus įmonėms, ieškančioms specialiai profesionalams pritaikytos transporto priemonės su naujausiomis technologijomis.

 

Savo pagrindinėmis naujovėmis „Easy Side Access“ ir „Easy Inside Gallery“ naujasis „Kangoo Van“ iš pagrindų pakeitė krovimą ir krovinio pasiekiamumą:

– „Easy Side Access“ (iš šono lengviau pasiekiamas krovinių skyrius): ši naujovė ypač patogi miestų centruose, nes klientai gali lengvai pasiekti savo krovinius, nepaisant automobilių stovėjimo apribojimų. Pašalinus centrinį statramstį, naujajame „Kangoo Van“ siūloma plačiausia šoninė prieiga rinkoje – 1416 mm (dvigubai daugiau nei ankstesnėse versijose).

– „Easy Inside Gallery“ (krovinių gabenimą palengvinantis vidinis stelažas): Šis ištraukiamas vidinis stelažas – dar viena naujovė, leidžianti palubėje gabenti ilgus ir didelius daiktus, atlaisvinant grindų plotą.

 

Naujasis „Kangoo Van“ išsiskiria tvirtesniu išorės dizainu. Priekinė dalis visiškai pertvarkyta panaudojant chromuotą liniją tarp grotelių ir priekinio bamperio. Furgono siluetas traukia akį ryškiomis šoninėmis linijomis su aiškiais profiliais bei išskirtinėmis apdailos detalėmis ir chromuotais elementais. Visiškai naujame viduje siūlomas horizontalus prietaisų skydelis su daugybe daiktų laikymo vietų. Naujos, visiškai pertvarkytos sėdynės suteikia daugiau komforto ir yra patvaresnės.

 

„Kangoo Van“ įrengta „Renault“ multimedijos sistema „EASY LINK“ ir naujos vairavimo pagalbinės sistemos, įskaitant skaitmeninį galinio vaizdo vidaus veidrodėlį (Permanent Rear View). Ši nauja patvirtinta sistema užtikrina puikų matomumą gale, patogų transporto priemonėse su pertvara. Kitos naujos funkcijos: pagalbinė priekabos svyravimo (Trailer Swing Assist), stabdymo stabilumo kontrolė (Brake Stability Control) ir pažangioji avarinio stabdymo sistema (AEBS, Advanced Emergency Active Braking).

 

„Kangoo Van“ siūloma neprilygstama kėbulo dydžių ir variklių įvairovė – dviejų ilgių su mechanine arba automatine pavarų dėže, dyzeliniu, benzininiu arba elektriniu varikliu. Jo naudingasis tūris svyruoja nuo 3,3 iki 3,9 m³ standartinės versijos ir nuo 4,2 iki 4,9 m³ ilgosios versijos.

 

Naujasis „Kangoo“ – elegantiškas, erdvus bei patogus automobilis su penkiomis sėdynėmis, kurio naujoviškas dizainas, daugiau komforto ir įrangos bei naujos vairavimo pagalbinės sistemos puikiai tenkina šeimų poreikius. Išsaugotos ir visos sumanios modulinės funkcijos profesiniam naudojimui.

 

Naujieji „Kangoo“ bus gaminami „Renault“ Mobežo gamykloje Prancūzijoje ir parduodami Europoje bei tarptautinėse rinkose (*).

 

„Express Van“ – praktiškas ir naudingas furgonas, skirtas jauniems verslininkams ir smulkiems automobilių parkams, ieškantiems geriausio kainos ir naudos santykio, tenkinančio jų pagrindinius poreikius.

 

„Express Van“ atspindi „Renault“ prekės ženklo stiliaus kodus, išreiškiančius tvirtumą ir modernumą. Naujas vidus su tvirtesnėmis sėdynėmis suteikia kokybės ir komforto. Ypač daug dėmesio skiriama daiktų laikymo vietoms ir ergonomikai. Siūloma didžiausia daiktų laikymo erdvė šioje kategorijoje (48 litrai), o krovinių skyriaus tūris siekia nuo 3,3 iki 3,7 m³.

 

Naujajame „Express Van“ įrengta „Renault“ multimedijos sistema „EASY LINK“ bei vairavimo pagalbinės sistemos, tokios kaip galinio vaizdo pagalbinė (Rear-View Assist), aklosios zonos stebėjimo (Blind Spot Warning), priekinės ir galinės parkavimo pagalbinės (Front & Rear Park Assist) sistemos, taip pat nepamirštas ir plataus galinio vaizdo veidrodėlis (Wide View).

 

Naujasis „Express“ – universalus ir ekonomiškas automobilis, turintis penkias sėdynes ir didelę krovinių skyriaus erdvę. Skirtas įvairiam naudojimui (tiek profesiniam, tiek šeimai), taip pat prekybos ir paslaugų įmonėms.

 

Naujieji „Express Van“ ir „Express” bus gaminami „Renault“ Tanžero gamykloje Maroke.

„Express Van“ bus parduodamas Europoje ir tarptautinėse rinkose (*).

„Express“ bus parduodamas tarptautinėse rinkose (*), ne Europoje.

 

Naujieji „Kangoo Van“ ir „Express Van“ – „Renault Pro +“ stiprybė profesionalams

 

– „Renault“, daugiau nei 120 metų lengvųjų komercinių automobilių rinkos ekspertė, verslo klientams suteikia visas savo žinias bei praktinę patirtį ir kartu su „Renault Pro +“ prekės ženklu siūlo nestandartinius lengvuosius komercinius automobilius ir paslaugas bei išskirtinį 650 prekybos vietų tinklą visame pasaulyje.

– Nuo 1998 metų 21 metus iš eilės „Renault“ yra Europos furgonų ir vienatūrių lyderė.

– „Renault“ taip pat 9 metus iš eilės yra elektrinių lengvųjų komercinių automobilių pradininkė ir lyderė Europoje, kurios beveik kas antras parduodamas lengvasis komercinis automobilis yra elektrinis. Nuo 2011 m. „Kangoo Z.E.“ yra geriausiai parduodama elektrinė komercinė transporto priemonė Europoje – iki šiol parduota per 50 000 „Kangoo Z.E.“ modelių.

– Iki 2022 m. „Renault“ ketina elektrifikuoti visą savo furgonų ir vienatūrių asortimentą.

Lietuvoje pristatomas hibridinis „Jeep Compass“

Lietuvoje pristatomas hibridinis „Jeep Compass“

Beveik 80 metų „Jeep“ viso pasaulio vairuotojams siūlo visureigius visiems gyvenimo atvejams – ir sunkiai pravažiuojamiems keliams, ir gyvenantiems labiau miesto ritmu. Šią savaitę Lietuvoje pristatomas naujasis iš tinklo įkraunamas hibridinis „Compass 4xe“, puikiai tiksiantis būtent antrajai automobilių naudotojų kategorijai.

„Vairuotojai, kurie renkasi „Jeep“ automobilius, puikiai žino, kad šie visureigiai niekada nenuvilia sunkiai pravažiuojamuose keliuose, tačiau tvarumo idėjomis gyvenančiame pasaulyje to tikrai nebepakanka. Pirkėjai nori ne tik laisvės keliauti, bet ir galimybės tai daryti išliekant draugišku aplinkai. Džiugu pristatyti iš tinklo įkraunamą hibridinį „Jeep Compass 4xe“, kuris gali važiuoti ir naudojant tik elektros energiją“, – sako „Autobrava Motors“ pardavimų vadovas Lietuvoje Arnoldas Ardzevičius.

Automobilis per artimiausias dienas bus pristatytas trijuose šalies miestuose – spalio 19 d. Klaipėdoje, spalio 21 d. Kaune ir 23-24 d. Vilniuje.

Pravažumas derinamas su ekologija

Iš tinklo įkraunama hibridinė „JEEP Compass“ versija bus žymima „4xe“ simboliu. Šis prierašas reiškia, kad automobilis turi visų varančiųjų ratų pavarą ir hibridinę sistemą. Būtent tai leidžia užtikrinti ir puikias pravažumo savybes, ir ekologiją. Pavyzdžiui, mieste „Compass 4xe“ iki 50 kilometrų atstumą gali įveikti varomas tik elektros energija. Tai leidžia kasdienes keliones paversti draugiškomis aplinkai. Tačiau hibridinė sistema praverčia ir sunkiai pravažiuojamuose keliuose. JEEP visų varančiųjų ratų pavara, kai to reikia, suka ir priekinius, ir galinius ratus. Dėl didesnio elektros variklių sukimo momento važiuoti sunkiai pravažiuojamais keliais su šiuo „Compass 4xe“ yra dar lengviau ir sklandžiau.

Užtikrintai naudotis šiuo automobiliu kasdien leidžia hibridinė sistema, susidedanti iš benzininio ir elektrinio variklių. Bendra elektros variklio ir benzininio galia prasideda nuo 190 AG „Limited“ versijoje, 240 AG turi „Trailhawk“ ir „S“ versijos. Naudojant tik elektros energiją, „Compass 4xe“ gali važiuoti maksimaliu 130 km/val. greičiu, o hibridinis režimas leidžia pasiekti net 200 km/val. greitį.

Be to, „Compass 4xe“ bus komplektuojamas ir su traukos kontrolės sistema, turinčia du režimus – „4WD Lock“, kuris užtikrins maksimalų sukibimą sunkiau pravažiuojamuose keliuose važiuojant iki 15 km/val. greičiu, ir „4WD Low“, kuris garantuos optimalų galios balansą važiuojant sniegu ar smėliu. Tai leidžia šį visureigį pilnavertiškai naudoti kaip kasdienį automobilį bei išnaudoti jo sugebėjimus ir galimybes sunkiai pravažiuojamuose keliuose.

Komfortiškas ir inovatyvus

Nesvarbu, ar su „Compass 4xe“ norėsite užkariauti betonines miesto džiungles, ar leistis į įspūdžių pilnas keliones sunkiai pravažiuojamais keliais, jus visada lydės naujausios technologijos. Automobiliuose bus montuojami 8.4 colio lietimui jautrūs ekranai. Jais bus valdomos „Uconnect Services“ siūlomos funkcijos.

Standartinė sistema turės „My Assistant“ funkciją, kuri avarijos atveju automatiškai susisieks su gelbėjimo tarnybomis, esant reikalui padės susisiekti su pagalbos kelyje tarnybomis, taip pat leis stebėti automobilio parametrus. Vairuotojai galės naudotis „My Car“, „My Remote“ ir „My Navigation“ funkcijomis. Jos leis ne tik papildomai stebėti ir keisti tam tikrus „Compass 4xe“ parametrus, bet ir nuotoliniu būdu atrakinti bei užrakinti automobilį, reguliuoti klimato kontrolės sistemą, tiesiai iš savo išmaniojo telefono siųsti nuorodas į navigacijos sistemą.

Vienas iš „Jeep“ prioritetų yra saugumas, todėl standartinėje įrangoje „Compass 4xe“ turės nukrypimo nuo važiavimo juostos, priekinio susidūrimo perspėjimo ir elektroninę stabilumo kontrolės sistemas. Papildomai bus galima užsisakyti aklosios zonos stebėjimo, adaptyvią greičio palaikymo sistemas ir parkavimo asistentą su galinio vaizdo kamera.

Išskirtiniai mėlyni akcentai išorėje

Naujasis iš tinklo įkraunamas hibridinis „Jeep Compass 4xe“ iš kitų modelių išsiskirs mėlynais akcentais išorėje. Pavyzdžiui, priekyje esantis „Jeep“ ženkliukas ir ant galinio dangčio matomi „Jeep“ bei „4xe“ ženkliukai bus papuošti mėlyna spalva. Ant automobilio šono esantis „Compass“ ženkliukas taip pat bus paryškintas mėlyna spalva. Hibridinė versija išsiskirs ir tuo, kad galiniame kairės pusės sparne bus dangtelis, kuris paslepia hibridinės sistemos akumuliatorių įkrovimo lizdą.

Nepaisant to, kad „Compass 4xe“ yra ekologiškas ir ekonomiškas, jis vis dar pasižymi griežta, visureigiams būdinga išvaizda. Nesumaišyti jo su jokiu kitu automobiliu leidžia tradicinės „Jeep“ radiatoriaus grotelės ir dienos šviesos žibintai. Pirkėjai galės rinktis vieną iš 22 kėbulo spalvų, įskaitant naujas „Ivory Tri-Coat“, „Blue Italia“ ir „Techno Green“.

Automobilio kaina prasideda nuo 43 490 EUR su PVM.

Jau galima užsisakyti atnaujintą „Arteon“ ir „Arteon Shooting Brake“

„Volkswagen“ atstovybėse Lietuvoje jau galima išbandyti ir užsisakyti atnaujintą „Arteon“. Šis modelis pasižymi 100% skaitmenine patirtimi, kurią siūlo naujasis „Digital Cockpit Pro“ prietaisų skydelis, ir atnaujinta variklių gama. Pirmą kartą bus galima įsigyti iš tinklo įkraunamą hibridinę bei sportinę „Volkswagen Arteon R“ versijas. Be to, Baltijos šalyse populiarūs didelės klasės universalai turės dar vieną stiprų konkurentą – „Arteon“ pirmą kartą bus siūlomas ir su sportišku „Shooting Brake“ kėbulu. Kupė stiliaus „Arteon Fastback“ kaina prasideda nuo 37 755 eurų, o erdvesnio „Shooting Brake“ – nuo 38 620 eurų.

„Arteon“ gama: TSI, TDI, įkraunamas hibridas ir R

„Arteon“ bus galima pasirinkti su viena iš daugelio dyzelinių ir benzininių ar iš tinklo įkraunama hibridine pavara. Visi „Arteon“ bus standartiškai komplektuojami su automatine DSG pavarų dėže. TDI varikliai išvystys 110 kW/150 AG arba 147kW/200 AG. Dėl dvigubo dozavimo sistemos – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – azoto oksido emisijas pavyko sumažinti 80 procentų. Kitų metų pradžioje bus galima pasirinkti ir benzininius TSI variklius, kurie išvysto 140 kW/190 AG arba 206 kW/280 AG. Visi modeliai pasirinktinai komplektuojami su keturių varančiųjų ratų 4MOTION sistema.

Nuo šių metų gruodžio bus galima užsisakyti ir iš tinklo įkraunamą „eHybrid“ versiją. Į ją montuojama pavara apjungia 115 kW/156 AG benzininį TSI variklį ir 85 kW/115 AG elektrinį motorą. „eHybrid“ „Fastback“ kėbulu kainuos nuo 43 608 EUR.

Prabangiausia – sportinė „Arteon R“ versija, į kurią montuojamas 235 kW/320 AG išvystantis dviejų litrų keturių cilindrų turbobenzininis variklis ir aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. R versija rinkoje pasirodys kitąmet.

„Elegance“ ir „R-Line“

Kartu su atnaujintu „Arteon“, patobulintos ir prabangioji „Elegance“ bei sportiškoji „R-Line“ komplektacijos. Abi versijos standartiškai komplektuojamas su lengvojo lydinio ratlankiais, LED priekiniais ir dienos žibintais, 3D LED galiniais žibintais su dinaminiu posūkio signalu, automatinėmis artimosiomis ir dienos šviesomis, funkcijomis „Leaving home“ ir „Coming home“, ilgųjų šviesų asistentu „Light Assist“. Viduje standartiškai montuojami aliuminio pedalai, komfortiškos priekinės sėdynės ir oda aptrauktas sportinis vairas su lietimui jautriais valdikliais ir pavarų perjungimo mentelėmis. „Elegance“ versiją bus galima įsigyti su medine „Eucalyptus“, o „R-Line“ – su „Silver Rise“ apdaila.

„Arteon“ salonas – visiškai skaitmeninis. Standartiškai montuojamas skaitmeninis „Digital Cockpit Pro“ prietaisų skydelis bei naujausia MIB3 pramogų sistema, kuri leis nuolatos naudotis internetinėmis paslaugomis.

Atnaujintas „Arteon“ bus ne tik našus bei patrauklus, bet ir puikus pagalbininkas kelyje. Moderniausi vairuotojo asistentai – iki 210 km/val. veikiantis „Travel Assist“, „Lane Assist“, „Emergency Assist“ ir „Front Assist“ su pėsčiųjų stebėjimo sistema – standartiškai montuojami į „Arteon“. Be to, patobulinta galinio vaizdo kamera nuo šiol perteiks plataus kampo 170o vaizdą ir turės specialų, iš viršaus kablį matyti leidžiantį, priekabos režimą.