2018-09-05
Jeigu vairuotojams, perkantiems asmeninį automobilį, itin svarbi ne tik pradinė kaina, bet ir dizainas, automobilio teikiama emocija, tai verslo įmonės įprastai daugiausia dėmesio kreipia į visai kitus dalykus.
Nors komercinio transporto kaina yra bene svarbiausias kriterijus, tačiau ji įprastai vertinama ne tik atsivertus kainoraštį. Verslininkai į šį kriterijų dažna žvelgia kompleksiškai. Mikroautobusus įmonės paprastai perka 3-5 metams, tad dėmesys kreipiamas ne tik į pradinę kainą, bet ir į viso laikotarpio eksploatavimo sąnaudas – čia didelę įtaką turi ir gamintojo suteikiama garantija, aptarnavimų kaštai, likutinė vertė.
„Mums svarbiausias yra kainos ir kokybės santykis. Naujo automobilio aptarnavimas kas 30 ar 40 tūkstančių kilometrų nėra brangus, tad didesnę įtaką čia daro pirkimo kaina“, – teigė 12 lengvųjų mikroautobusų parką valdančios įmonės UAB „Vilniaus citma“ direktorius Rokas Rudenka. Jis prie kainos dedamosios pagal svarbumą priskyrė ir automobilio patikimumą bei priežiūros paslaugų kokybę.
Juk kai automobilis remontuojamas, jis nedirba – tai reiškia, įmonei tuo metu yra nuostolingas. Todėl dideliais privalumais įmonės laiko pakaitinio automobilio suteikimą, garantinio laikotarpio trukmę bei servise atliekamų darbų greitį.
Parengta pagal „Fiat Professional“ pranešimą spaudai