Serviso svarba renkantis komercinį transportą

Komercinio transporto patikimumą ir garantinio aptarnavimo kokybę pabrėžė UAB „Transaibė“ įmonės, valdančios 225-ių modelių autoparką, direktorius Vidas Kaziukaitis. Įmonė naudoja daugiau nei 100 mikroautobusų. Reikalavimai jų patikimumui – išskirtiniai.

„Mikroautobusai atlieka kurjerių darbą – per dieną jie užgesinami ir vėl užvedami mažiausiai 200 kartų, durys atidaromos bent 300 kartų. Ne visoms įmonėms šių vietų patvarumas aktualus, bet mums – labai svarbu. Su kitais mikroautobusais turėjome atvejų, kai po 2 metų durys tiesiog išgriūva“, – prisiminė pašnekovas. V.Kaziukaitis teigė, kad vidutiniškai jo įmonės transportas įveikia po 5-6 tūkstančius kilometrų per mėnesį, bet yra ir egzempliorių, po vienerių metų eksploatacijos turinčių 200 tūkst. km ridą.

UAB „Transaibė“ direktorius daug metų dirba pervežimų srityje, todėl žino, kur kai kuriems komercinio transporto pardavėjams ir gamintojų atstovams reikėtų pasitempti.

„Servisas irgi lemia didelę dalį pasirinkimo. Anksčiau yra tekę susidurti su sandėlio valdymo pavyzdžiais, kai turint garantinį automobilį tenka dvi savaites laukti detalės. To neturėtų būti – dažniau pagal garantiją keičiamas detales galima turėti sandėlyje. Ir tik sutvarkius automobilį reikėtų pradėti aiškintis su gamintoju, ar tai garantinis remontas, ar ne“, – sako V.Kaziukonis.

Pasak jo, kiekvienas apsilankymas remonto dirbtuvėse kainuoja, tad kuo rečiau nustatomi privalomi aptarnavimai, būtinas remontas – tuo įmonėms naudingiau. Tiesa, ne visus vizitus į dirbtuves įmanoma suplanuoti iš anksto. Tokiu atveju itin svarbus tampa serviso tinklo dydis Lietuvoje. Pasak verslininko, konkurencinėje kovoje laimi tie pardavėjai, kurių techninio aptarnavimo centrus galima rasti ne tik sostinėje, bet ir kituose šalies miestuose.

Parengta pagal „Fiat Professional“ pranešimą spaudai