Padangų įtaka automobiliui

Nauji automobiliai visada turi vasarines gero gamintojo padangas – „Continental“, „Goodyear“, „Hankook“ ar kitų. Neretai vairuotojai, atėjus žiemai, šių sąskaita sugalvoja pataupyti ir vietoje 400-600 Eur kainuojančio „premium“ gamintojo padangų komplekto įsigyja du-tris kartus pigesnius produktus.

Taip atsiranda daug kalbų apie tai, jog žieminės padangos dirba labai garsiai, yra nekomfortiškos, greitai susidėvi ir t. t. Nors geriausi jau minėtų „Continental“, „Goodyear“ bei kitų „premium“ gamintojų „Bridgestone“, „Dunlop“, „Michelin“ ar „Pirelli“ produktai tokių problemų neturi. Tačiau jie kainuoja triskart daugiau nei pigiausios „Lassa“, „Roadstone“ ir kitos biudžetinės padangos.

Jeigu automobilis perkamas už 5 tūkstančius, natūralu, jog išleisti dešimtadalį tos sumos sezoninėms padangoms nėra logiška, juolab ir jų įtaka nebus tokia didelė. Tokiam automobiliui puikiai tiks naujos „Barum“, „Debica“, „Sava“ ir panašios padangos, kurių gamintojai priklauso didiesiems „premium“ gamintojams.

Tačiau jeigu automobilio įsigijimui skiriama keliolikos ar kelių dešimčių tūkstančių eurų suma, vėliau taupyti padangų sąskaita yra tiesiog neprotinga. Jeigu automobilis su geromis padangomis važiuoja tyliai, ekonomiškai ir greitai reaguoja į judesius vairu, prastomis padangomis „apautas“ modelis gali elgtis visiškai priešingai ir elementariai sugadinti bet kokį vairavimo malonumą.

Antra vertus, ekonominis argumentas ne visada tikslus. Juk padangos naudojamos kelis sezonus, o geriausių (ir brangiausių) padangų rida neretai yra dukart didesnė nei pigiausių. Automobilis su jomis yra ekonomiškesnis ir komfortiškesnis. O kur dar svarbiausias dalykas – saugumas, juk padangos tam turi didesnę įtaką nei bet kokios elektroninės saugumo sistemos.

 

Visi naujų automobilių išpardavimai