2018-02-05
Didesnio pravažumo automobiliai atsiriekia vis didesnę rinkos dalį. Keturiais ratais varomo visureigio neretai prisireikia ir sedanus iki tol mėgusiam vadovui, ir hečbekus vairavusiai verslininkei. Mieste bei asfaltuotuose greitkeliuose automobilius naudojantiems žmonėms nelabai reikalingi keturiais ratais varomi visureigiai, galintys įveikti itin prastus kelius – jie pasitenkina aukštesne sėdėsena bei erdvesniu salonu. Tačiau yra ir kita kategorija automobilių pirkėjų – tų, kuriems išties reikalingas prastus kelius galintis įveikti modelis.
Ne visi užmiestyje gyvenantys žmonės nori ar gali įpirkti didžiulius visureigius kaip „Jeep Grand Cherokee“ ar „Toyota Land Cruiser“, nors jų pravažumas ir nekelia abejonių. Net ir „Subaru Forester“ ar „Volkswagen Tiguan“ įkandami ne kiekvienam. Ir čia yra kitas rinkos dalyvis – maži krosoveriai. Jie nėra tokie erdvūs, komfortiški, tačiau pagrindinę funkciją – nuvežti vairuotoją bet kur – atlieka puikiai.
Daugelis tų mažylių yra varomi tik dviem ratais bei tinkami važinėjimui mieste, kaip „Mazda CX-3“ ar „Peugeot 2008“. Tačiau šioje kategorijoje yra ir „Jeep Renegade“, „Volkswagen T-Roc“, „Nissan Juke“, o neabejotinu lyderiu galima vadinti „Suzuki“.
Pačių mažiausių visureigių kategorijoje „Suzuki“ siūlo net keturis modelius, turinčius keturių varančių ratų pavarą: „Ignis“, „Jimny“, SX4 bei „Vitara“. Nors visų jų išoriniai matmenys skiriasi nedaug, tačiau jie skirti skirtingus poreikius turintiems pirkėjams.
Lietuvoje „Suzuki“ markė pamažu populiarėja ir užima vietą, kurioje šiltai buvo įsitaisęs „Subaru“: patikimų, pravažumu pasižyminčių ir nebrangių automobilių. Tik „Subaru“ kainos pastaraisiais metais nelabai gali konkuruoti su rinkos pigiausiais, tuo tarpu „Suzuki“ tai – vienas pagrindinių markės išskirtinumų.