Kuo skiriasi „Subaru“ 4 varantys ratai nuo kitų?

Didesnio pravažumo (SUV) automobilių pardavimai kyla kasmet ir juos „kepa“ visi gamintojai. Daugelis jų turi tik du varančius ratus ir į tikruosius visureigius tėra panašūs išvaizda, tačiau kai kurių papildomos įrangos sąraše yra pažymėta 4WD transmisija.

Yra vienas gamintojas, kurio modelių papildomos įrangos sąraše 4WD nėra, nes jie visi yra varomi keturiais ratais. Tai – „Subaru“. Šie automobiliai nepasižymi gerais dyzeliniais varikliais ar automatinėmis pavarų dėžėmis, tačiau už pravažumą vertinami aukščiausiais balais. Nors atrodo, kad daug automobilių yra varomi keturiais ratais, pravažumo legenda apsivijusi tik „Subaru“ pavadinimą. Kodėl?

Priežastis iš esmės paprasta: ekonomiškumas. Daugeliui didesnio pravažumo automobilių pirkėjų keturi varomi ratai reikalingi itin retai, o važinėjant kasdien mieste ar greitkeliuose didesnis jų skaičius yra minusas, o ne pliusas. Todėl daugelis automobilių, kaip „Mazda CX-5“, „Nissan Qashqai“, „Škoda Karoq“ ir kiti, dažniausiai yra varomi dviem ratais (priekiniais), o galiniai įsijungia tik priekiniams paslydus. Tai ekonomiška ir ganėtinai praktiška.

Subaru“ filosofija kita, šio gamintojo automobiliai turi nuolatinę keturių varančių ratų pavarą. Kai kuriuose automobiliuose, kaip „Nissan X-Trail“, yra speciali „Lock“ funkcija – tuomet jis pastoviai tampa varomu keturiais ratais, tačiau ji skirta tik važiuojant nedideliu greičiu ir prie 40 km/val. išsijungia. „Subaru“ modeliai ir prie 140 km/val. yra varomi keturiais ratais.

Kokia to nauda? Automobilis geriau prognozuojamas. „Auto“ režimas pats sprendžia, kada jau reikia galinių varančių ratų pagalbos, o kada dar galima apsieiti be jų. Vairuojant „Subaru“ automobilį, juo galima pasitikėti labiau ir drąsiau nerti į purvynus ar važiuoti prastais keliais. Tačiau mieste bei greitkelyje to nauda iš esmės nulinė.

Visi naujų automobilių išpardavimai