2018-12-26
Asmeninių automobilių rinkoje naujovių visada būna daugiau nei komercinių. Priežastis paprasta – komercinės transporto priemonės perkamos daugiau žiūrint į „Excel“ lenteles, o ne vairo grožį ar žibintų subtilumą, todėl ir atnaujinimai nėra tokie dažni, o modelių gama – mažesnė. Tačiau atnaujinimai yra ir čia, tik modelių gyvavimo amžius didesnis – naujas modelis paprastai pasirodo 8-12 metų, atnaujinimai – kas 5-6.
2019 m. naujovių pažers „Ford“ – 3 ketvirtį planuojami kosmetiniai bei technologiniai įvairių „Transit“ versijų bei „Ranger“ pikapo antaujinimai. „Transit“ yra vienas populiariausių mikroautobusų Lietuvoje, jo aptarnavimai vykdomi tik kas 50 tūkst. km – tai yra labai patogu daugeliui įmonių.
„Nissan“ taip pat atnaujins populiarųjį pikapą „Navara“. Tiesa, bus pristatyta tik viena jo versija „N-Guard“, kuri vargu ar suvilios daug pirkėjų, mat čia patobulinimai bus tik kosmetiniai.
„Opel“ bendradarbiauja su „Peugeot“ ir 2019 m. pristatys ant „Expert“ platformos sukurtą naująjį „Vivaro“. O „Renault“ atnaujins populiariuosius „Master“ bei „Trafic“.