Kitoks požiūris į ekologiją

Ne visi automobilių gamintojai įlipo į elektromobilių traukinį. Kai kurie jau sėdi priekiniuose vagonuose, kiti dar tik vejasi ir siekia įlipti, o treti traukinių nesiveja, o eina į autobusų stotį. Vienas tokių gamintojų - „Mazda“. Ne kartą anksčiau demonstravusi kitokį požiūrį į automobilių jėgos agregatus (daugelis prisimena jų sėkmes ir nesėkmes rotorinių variklių rinkoje), „Mazda“, priešingai nei daugelis kitų gamintojų, nekuria elektromobilio. Priešingai - jie toliau tobulina vidaus degimo variklius.

Elektromobilių skeptikai dažnai teigia, kad šie nėra tokie jau ekologiški - juk elektra daugelyje šalių gaunama ne iš atsinaujinančių šaltinių, o šis faktas paverčia elektromobilius ne tokiais ekologiškais kaip galima įsivaizduoti. „Mazda“ jau senokai įstojo į šias gretas.

Mazda“ aplenkė netgi variklių darbinio tūrio mažinimo tendencija - gamintojas vis dar turi 2,2 l dyzelinį variklį, tarsi praėjusiame amžiuje gamintus benzininius atmosferinius 2 ir 2,5 l agregatus.

Gamintojo pasiekimai stebina: jis jau paskelbė, kad tobulina naujos kartos „SkyActiv X“ benzininius variklius. Jie neturi uždegimo žvakės - benzinas jame sprogsta nuo spaudimo, tarsi dyzeliniame variklyje. Teigiama, kad tai padidina variklio naudingumo koeficientą, o tuo pačiu - ir paties automobilio ekonomiškumą.

Visi naujų automobilių išpardavimai