2018-11-19
Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Europoje ir bet kurioje kitoje pasaulio vietoje vyksta geriausių automobilių rinkimai. Kokią jie turi naudą vartotojui – tam žmogui, kuris perka naują automobilį?
Nėra taip, kad geriausio automobilio titulą gavęs modelis yra geras, o visi kiti – nieko verti. Šiandien bet kuriame Lietuvos naujų automobilių salone nerasi modelio, kuris iš principo būtų blogas. Pavyzdžiui, „Suzuki“ automobiliai neturi moderniausių lietimui jautrių ekranų, kai kurių novatoriškų elektroninių technologijų, jų rakteliai nesiskiria nuo tų, kurie buvo pagaminti prieš keliolika metų, tačiau jie puikiai atlieka esminę funkciją – važiavimą. Vairuotojo, keleivių ir tam tikro krovinio gabenimą iš taško A į tašką B.
Tačiau „Suzuki“ anaiptol nėra blogi automobiliai – jie tą funkciją, važiavimo iš taško A į B, atlieka puikiai. Taip pat ir „Dacia“ – bene pigiausi automobiliai rinkoje. Jie važiuoja puikiai, yra saugūs ir patikimi, o jeigu jums reikia naujausių technologinių žaisliukų, pasiruoškite mokėti daugiau ir įsigysite „Nissan“ ar „Toyota“.
Todėl geriausių automobilių rinkikai – dažniausiai tai būna automobilių žurnalistai – turi sudėtingą užduotį išrinkti patį geriausią. Ir čia daugiau atsižvelgiama ne į bazinę funkciją – gabenimą AàB, bet į papildomas galimybes bei už kokią kainą jos yra siūlomos. Taip pat – paties automobilio novatoriškumą, jo modernumą.
Taip konkursuose kartais nugali tokie išskirtiniai modeliai kaip „Kia Stinger“ ar „Peugeot 508“ – jie vargu ar kada nors Baltijos šalyse pateks į perkamiausių dešimtuką. O kartais nugali tokie racionalūs kaip „Škoda Octavia“ ar „Volkswagen Golf“ – jie neretai siūlo stulbinamas inovacijas už itin patrauklią kainą.
Klientams tai – geras sufleris, į ką verta atkreipti dėmesį. Jeigu ieškote naujo automobilio, peržvelkite pastarųjų kelių metų laimėtojus ir geriausiųjų trejetukus – galite būti ramūs, kad išsirinkę kažką iš jų, turėsite vieną geriausių rinkoje kainos ir kokybės santykį.