2017-10-23
www.motorsniper.lt tinklalapis veikia jau beveik metus, o per tą laiką kai kurių markių skelbimai buvo arba itin reti, arba jų išvis nepasitaikė. Kodėl taip yra?
Atsakymas – skirtingos kainodaros. Pigiau automobilius parduodantys „Dacia“ ar „Škoda“ nuolaidas siūlo retai ir jos praktiškai niekada neviršija 15 procentų. Kur kas dažniau šie gamintojai teikia akcijas papildomai įrangai – pavyzdžiui, už nedidelę, kelių šimtų eurų kainą siūloma įsigyti daugiau nei tūkstantį kainuojantį įrangos paketą.
Yra kita gamintojų klasė – pavyzdžiui, BMW ar „Subaru“. Šių automobilių nepavadinsi pigiais, tačiau ir nuolaidomis jie nesišvaisto. Tai – vėlgi kainodarų niuansai. Tiek vienas, tiek kitas gamintojai dažniau siūlo automobilius, į kurių kainą jau įskaičiuota papildoma įranga, ir pažymi tik pirkėjo sutaupomą sumą.
Yra ir priešingų variantų – pavyzdžiui, „Renault“ ar „Toyota“. Abiejų gamintojų pasiūlymų su >15% nuolaida skaičius kone visada viršija 50, o neretai pasiekia ir 100. Tai nėra senų modelių išpardavimai prieš pasirodant naujiems – nuolaidos taikomos patiems įvairiausiems automobiliams, turintiems visokias komplektacijas ir įrangos paketus. Tai – tiesiog gamintojo kasdienybė, nes daugelis jų modelių parduodama su nuolaidomis.
Kainodarų skirtumai pastebimi tiek tarp visų, tiek tarp „premium“ gamintojų automobilių. Pavyzdžiui, „Audi“ ar „Volvo“ dideles nuolaidas pateikia gana dažnai – didesnes nei 15 procentų nuolaidas turinčių jų automobilių skaičius paprastai yra didesnis nei dešimt. Šiuo metu su tokio dydžio nuolaidomis parduodamų „Audi“ – net 30, o „Volvo“ – 14.