2018-12-24
Automobilių gamintojai skiria didžiules lėšas rinkodarai: čia automobiliai matomi ne ką mažiau už drabužių ar kitų itin populiarių prekės ženklų produktus. Bene svarbiausia dedamoji yra reklamų kūryba.
Automobilių gamintojų rinkodaros specialistų originalumą kasmet įvertina ne tik klientai, bet ir prestižinius apdovanojimus teikiančių organizacijų specialistai. Pastarąjį dešimtmetį nebuvo nei karto, kad automobilių gamintojas negautų auksinio Kanų liūto.
Kaip sukurti efektyvią reklamą? Pardavėjas, pasakojantis apie novatoriškas automobilio funkcijas, rodantis dailius mygtukus ir demonstruojantis patogias sėdynes niekam nebus įdomus, todėl reklamų specialistai pasitelkia kitus būdus. Automobilio funkcijos neretai demonstruojamos visiškai nesusijusioje srityje.
Pavyzdžiui, „Ford“ įvairiuose kanaluose metų pabaigoje pradėjo transliuoti reklamą, kurios pagrindinis objektas – šuns būda. Tačiau ji sukurta taip, kad gyventojui patekus į vidų, durys automatiškai užsidarytų. Būdos izoliacija nuo išorinio triukšmo yra labai gera, tad šuo gali ilsėtis net jeigu lauke šaudomi fejerverkai. Ką tai turi bendro? „Ford Edge“ visureigyje panaudota tokia pati sistema, tad ir jo garso izoliacija neva yra puiki.
Technologinis „Ford“ principas yra labai įdomus, inžinieriai panaudojo specialią triukšmo slopinimo sistemą: išorėje sumontuoti mikrofonai fiksuoja aplinkos triukšmą, o viduje esantys garsiakalbiai skleidžia priešingo dažnio garsus. Tokia technologija sutinkama ir ausinėse, tiesa, jas gamina ne tik „Ford“.