Automobilio pirkimas internetu

Automobilių savybės panašėja. Jeigu žmogų užrištomis akimis pasodintume į naujus „Ford Focus“, „Toyota Auris“ bei „Volkswagen Golf“, jis vargiai įvardytų, kurio automobilio salone sėdėjo – važiuoja jie visi labai panašiai. Kur kas daugiau įtakos pirkėjų apsisprendimui turi kaina bei išvaizda. O šiuo dalykus galima įvertinti ir nuotoliniu būdu.

Internetu įsigyti galima praktiškai bet ką, tačiau automobilių prekyba šioje platformoje dar neatrasta. Gamintojų atstovai investuoja į didelius prekybos salonus, personalo išlaikymą ir jo kompetenciją. Internetu galima nusipirkti tik „Tesla“ dėl minimizuotos papildomos įrangos: kiekvienas modelis turi vos kelis variklius, baterijas bei komplektacijas, tad visas konfigūravimas trunka kelias minutes. To nepasakysi apie kitus gamintojus, kur vien papildomos įrangos sąrašas užima kelis lapus, tad apie kiekvieną funkciją klientui turi papasakoti pardavėjai.

Labai mažai naujų automobilių pirkėjų eina į daugiau nei 2-3 salonus – dauguma jų pirminę paiešką atlieka internetu, įvertina kainas, komplektacijas ir išsirinkę kelis jų poreikius atitinkančius modelius vyksta į salonus jų palyginti.

Įvairių šalių ekspertai sutaria, kad šis procesas greitu metu turėtų pakisti: klientui išsirinkus kelis automobilius, pardavėjas juos atvairuos į namus, prie kurių bus galima atlikti bandomąjį važiavimą. Arba atsiras masiniai pardavimų salonai, kuriuose bus galima vienu metu išbandyti daug konkurencingų modelių. Bazinė tokios platformos versija – Motorsniper.lt, kur klientai gali išsirinkti atstovų ekspozicijoje ar gamintojo sandėlyje esančius automobilius bei juos gauti per kelias dienas.

Visi naujų automobilių išpardavimai