2017-10-09
Dar prieš kelerius metus itališkų automobilių „Alfa Romeo“ gerbėjai galėjo džiaugtis tik turtinga markės istorija, kurios aukso amžius baigėsi prieš pusšimtį metų. Tuo metu rinkoje buvo tik nedidelis hečbekas „MiTo“ bei kompaktinės klasės „Giulietta“ – automobiliai, žavėję išskirtinumu, tačiau ne kaina ar įvaizdžiu, kurį stipriai gadino nepatikimi pastarųjų dešimtmečių modeliai.
Tačiau italai atsigavo. Buvo paskelbtas ilgametis, daugiamilijoninis ir daugybę naujovių žadantis planas, kurį dalis „Alfa Romeo“ mėgėjų vertino rimtai, dalis praleido pro ausis. O konkurentai tik šaipėsi iš svajonių.
Bet svajonės tampa realybe. Pernai pristatytas sedanas „Giulia“ visus žurnalistus pribloškė nuostabiomis valdymo savybėmis, patogumu ir ergonomika. Nors automobilis, lyginant su vokiškais konkurentais, atsilieka komforto lygiu ir nežada nusileisti kainomis, jis sulaukė didžiulio susidomėjimo visame pasaulyje ir pradėjo naują „Alfa Romeo“ erą.
Šiais metais „Alfa Romeo“ įrodė, kad „Giulia“ nėra vienadienės sėkmės pranašas. 2017-ųjų pavasarį pristatytas visureigis „Stelvio“ iškart stojo į kovą su geriausiais šios klasės atstovais ir, panašu, atrado savo nišą: galingas, greitas ir aukojantis komfortą vardan vairavimo malonumo. Į tokią klasę kol kas pretendavo tik „Porsche“, bet jų kainos su „Alfa Romeo“ nelabai lygintinos.
Praėjus metams nuo itališko gamintojo atgimimo ir pajudėjus prekybai, atgimsta ir www.motorsniper.lt lankytojams aktualūs procesai – išpardavimai. Taip, šiuo metu skelbiamas „Alfa Romeo“ išpardavimas – tinklalapyje yra keli modeliai, parduodami su >15% nuolaidomis. Čia yra trys „Giulietta“ hečbekai, „Giulia“ sedanas bei „Giulia Quadrifoglio“ – automobilių gerbėjo svajonė, pasiekianti daugiau nei 500 AG.
„Alfa Romeo“ ketina pristatyti po naują automobilį kasmet iki 2020-ųjų. Turėtume sulaukti didesnio sedano, mažo visureigio ir visiškai naujo kompaktinės klasės hečbeko.