Purvas – dažnas komercinių automobilių palydovas

Komerciniai automobiliai naudojami intensyviau, o furgonams ar mikroautobusams tenkantys iššūkiai – tokie, su kuriais šeimyniniai sedanai ar universalai praktiškai nesusiduria.

UAB „Komstrata“ įmonėje, kurios autoparke yra „Fiat Doblo“ furgonas bei „Ducato“ mikroautobusai, automobilių rida nėra tokia įspūdinga – per 5-6 metus jie įveikia vos po 100 tūkst. kilometrų.  Tačiau sąlygos, kuriomis tie kilometrai yra įveikiami, yra labai netipinės: įmonė atlieka buitinių ir lietaus nuotekų tinklų statybos darbus, taiso vandentiekio tinklus, tad purvas – dažnas automobilių palydovas.

„Pagrindinė problema mūsų automobiliuose – blunkantys slenksčiai. Darbuotojai purvinais batais įlipa, išlipa, tad nusidėvi apatinė slenksčių dalis – dažai. Kraunant mašiną, nuolat nudaužomas galinių durų centrinis apatinis fiksatorius – ji tenka keisti. Tačiau mechaninė mūsų automobilių pusė puiki – varikliai, pavarų dėžės ir akumuliatoriai tuos 5-6 mūsų naudojimo metus ištveria be problemų“, – teigia įmonės vadovas Tadas Šimkus.

Jis prisimena, kad pirmą kartą renkantis komercinį automobilį, domėjosi ne tik jų techniniais duomenimis bei kainomis – kreipė dėmesį ir į rezultatus tarptautiniuose rinkimuose.

Kokybę akcentuoja ir UAB „Spalvų projektai“ įmonės, savo autoparke turinčios „Fiat Doblo“ bei „Ducato“ modelius, vadovas Rimvydas Petkus.

„Mūsų automobiliai važinėja visą darbo dieną: važiuojam pas klientus, vežame prekes, į renginius keliaujame. Pravažiuojame visur, kur reikia. Dar prieš įsigydami žinojome, kad tai turi būti patvarios mašinos – nors turėjome kitų variantų, tačiau galiausiai priėmėme sprendimą įsigyti „Fiat“. Dar prieš įsigyjant pravažiavau su „Doblo“ bei kai kuriais konkurentais – palyginus vidaus detales, jų kokybę, šitas automobilis pasirodė geriausiai“, – prisimena R. Petkus.

Parengta pagal „Fiat Professional“ pranešimą spaudai

Visi naujų automobilių išpardavimai