„Volkswagen“ pristatė naująjį „Multivan T7“

Volkswagen Commercial Vehicles“ pristatė naujos kartos savo

bestselerį „Multivan“, kuris pirmą kartą gaminamas ant MQB

platformos. Nuo šiol jis bus siūlomas ir su iš tinklo įkraunama

pavara, todėl galės kurį laiką važiuoti be emisijų. Pirmą kartą į

„Multivan“ bus montuojami aukščiausių technologijų asistentai,

pažangios valdymo ir multimedijos sistemos. Automobilis tapo ir

gerokai saugesnis. Lietuvoje išankstiniai naujojo „Multivan“

pardavimai prasidės šių metų spalio viduryje.

Naujasis „Multivan“ nuo šiol tampa talentingu ir visapusišku automobiliu:

versija su iš tinklo kraunama jėgaine leis laikinai keliauti be emisijų, o

įspūdingas vienu baku įveikiamas atstumas jį paverčia tobulu furgonu

ilgoms kelionėms. Iki 4053 litrų talpos erdvė kroviniams leis perkraustyti

visą butą ar pasiimti bet kokį už jachtą ar sklandytuvą mažesnį sporto

inventorių. Nepaisant to, 2000 kg siekiantis tempimo pajėgumas leis

vežtis ir juos.

Vienas automobilis – begalė galimybių

Šiuo septynviečiu galinčiu tapti automobiliu „Volkswagen Commercial

Vehicles“ į junglią ir skaitmeninę ateitį perkelia specialų automobilizmo

jausmą. Sukurtas šeimoms ir aktyviems sportiškiems žmonėms, šis

daugiafunkcinis automobilis savo nauja sėdėjimo ir krovinių skyriaus

sistema atitinka gausybę mobilumo scenarijų. Tai pabrėžia ir tai, kad

bazinės komplektacijos „Multivan“ iškart turi prailgintą ratų bazę su dar

daugiau vietos kroviniams. Taip pat prognozuojama, kad dėl savo

lankstumo, aukštos kokybės ir į ložę panašaus interjero, „Multivan“

išaugins verslui skirto pavėžėjimo transporto rinkos dalį.

Nulis emisijų – pirmasis iš tinklo kraunamas „Multivan“

Viena svarbiausių užduočių „Multivan“ kūrėjams buvo pasiūlyti jį ir su iš

tinklo kraunama hibridine jėgaine. Tai leidžia suderinti keliones be

emisijų mieste ir ilgą vienu degalų baku nuvažiuojamą atstumą. Ši

elektrinį motorą ir benzininį TSI variklį apjungianti „eHybrid“ sistema

išvysto 160 kW/218 AG.

Dėl 13 kWh talpos ličio jonų baterijos, „Multivan eHybrid“ miesto keliones

gali įveikti vien elektra. Iš tinklo kraunama hibridinė jėgainė buvo sukurta

taip, kad pagal nutylėjimą užsivestų elektriniu režimu ir automatiškai

leistų įveikti nedidelius atstumus be emisijų. Benzininis TSI variklis

įsijungia tik viršijus 130 km/val. greitį.

3 keturių cilindrų varikliai – 2 turbobenzininiai ir 1 turbodyzelinis

Priekiniais ratais varomą „Multivan“ bus galima pasirinkti ir su vienu iš

dviejų 4 cilindrų turbobenzininiu varikliu – 100 kW/136 AG arba 150

kW/204 AG. Kitąmet bus galima pasirinkti ir keturių cilindrų dyzelinį TDI

variklį, kuris išvysto 110 kW/150 AG.

Standartiškai komplektuojama automatinė pavarų dėžė

Visos „Multivan“ versijos bus komplektuojamos su automatine DSG

pavarų dėže. Šešių bėgių DSG pavarų dėžė buvo sukurta specialiai

„eHybrid“ iš tinklo kraunamai jėgainei – ji veikia kartu su elektriniu

motoru. TSI, o vėliau ir TDI, versijos bus komplektuojamus su 7 pavarų

DSG greičių dėže. Pirmą kartą „Multivan“ bėgių perjungimas vyks

elektroniškai, pasitelkiant ypač paprastą bėgių perjungimo svirtelę

centrinėje konsolėje.

Pusiau autonominis vairavimas su „Travel Assist“

Siūlomas vairuotojo asistentų skaičius gerokai išaugo – priklausomai

nuo komplektacijų, jų gali būti daugiau nei 20. Standartiškai montuojama

„Car2X“ lokalaus įspėjimo sistema, „Front Assist“ stebėjimo sistema su

„City Emergency Braking“, apsaugos nuo mėtymosi sistema „Turn-off

Assist“, „Dynamic Road Sign Display“, juostos palaikymo „Lane Assist“

su greičio palaikymo sistemos. Inovatyvi „Travel Assist“ sistema apjungia

adaptyvią greičio palaikymo ir juostos išlaikymo sistemas, kurios leidžia

pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema smarkiai

pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą.

Įspūdingos proporcijos – ilgesnė ratų bazė, plotis ir ilgis.

„Multivan“ proporcijos atspindi pokyčius. Palyginus su pirmtaku, bazinė

versija tapo ilgesnė ir platesnė. „Volkswagen Commercial Vehicles“ šiek

tiek sumažino „Multivan“ aukštį, tačiau vietos salone liko tiek pat, o su

nauju panoraminiu stoglangiu – dar daugiau. Be veidrodžių „Multivan“

plotis siekia 1941 mm (37 mm daugiau nei „Multivan 6.1“), ilgis – 4973

mm (+69 mm), o aukštis – 1903 mm (-47 mm). Ratų bazės ilgis – 3124

mm (+124 mm). Ir vėl bus siūloma ilgesnė „Multivan“ versija, kuri turės

identišką ratų bazę, tačiau jos ilgis nuo priekinio iki galinio bamperio

sieks 5173 mm.

Charizmatiškas kėbulas – žinomiausio pasaulyje furgono DNR

Dizainas naujas, tačiau tai vis dar vienareikšmiškai „Multivan“. Jis išliko

unikalus, nes šio modelio ištakos taip pat unikalios. Iškart matyti, kad šio

modelio pirmtakų DNR atliko lemiamą vaidmenį kuriant naująjį

„Multivan“.

Visi naujų automobilių išpardavimai