2021-06-15
„Volkswagen Commercial Vehicles“ pristatė naujos kartos savo
bestselerį „Multivan“, kuris pirmą kartą gaminamas ant MQB
platformos. Nuo šiol jis bus siūlomas ir su iš tinklo įkraunama
pavara, todėl galės kurį laiką važiuoti be emisijų. Pirmą kartą į
„Multivan“ bus montuojami aukščiausių technologijų asistentai,
pažangios valdymo ir multimedijos sistemos. Automobilis tapo ir
gerokai saugesnis. Lietuvoje išankstiniai naujojo „Multivan“
pardavimai prasidės šių metų spalio viduryje.
Naujasis „Multivan“ nuo šiol tampa talentingu ir visapusišku automobiliu:
versija su iš tinklo kraunama jėgaine leis laikinai keliauti be emisijų, o
įspūdingas vienu baku įveikiamas atstumas jį paverčia tobulu furgonu
ilgoms kelionėms. Iki 4053 litrų talpos erdvė kroviniams leis perkraustyti
visą butą ar pasiimti bet kokį už jachtą ar sklandytuvą mažesnį sporto
inventorių. Nepaisant to, 2000 kg siekiantis tempimo pajėgumas leis
vežtis ir juos.
Vienas automobilis – begalė galimybių
Šiuo septynviečiu galinčiu tapti automobiliu „Volkswagen Commercial
Vehicles“ į junglią ir skaitmeninę ateitį perkelia specialų automobilizmo
jausmą. Sukurtas šeimoms ir aktyviems sportiškiems žmonėms, šis
daugiafunkcinis automobilis savo nauja sėdėjimo ir krovinių skyriaus
sistema atitinka gausybę mobilumo scenarijų. Tai pabrėžia ir tai, kad
bazinės komplektacijos „Multivan“ iškart turi prailgintą ratų bazę su dar
daugiau vietos kroviniams. Taip pat prognozuojama, kad dėl savo
lankstumo, aukštos kokybės ir į ložę panašaus interjero, „Multivan“
išaugins verslui skirto pavėžėjimo transporto rinkos dalį.
Nulis emisijų – pirmasis iš tinklo kraunamas „Multivan“
Viena svarbiausių užduočių „Multivan“ kūrėjams buvo pasiūlyti jį ir su iš
tinklo kraunama hibridine jėgaine. Tai leidžia suderinti keliones be
emisijų mieste ir ilgą vienu degalų baku nuvažiuojamą atstumą. Ši
elektrinį motorą ir benzininį TSI variklį apjungianti „eHybrid“ sistema
išvysto 160 kW/218 AG.
Dėl 13 kWh talpos ličio jonų baterijos, „Multivan eHybrid“ miesto keliones
gali įveikti vien elektra. Iš tinklo kraunama hibridinė jėgainė buvo sukurta
taip, kad pagal nutylėjimą užsivestų elektriniu režimu ir automatiškai
leistų įveikti nedidelius atstumus be emisijų. Benzininis TSI variklis
įsijungia tik viršijus 130 km/val. greitį.
3 keturių cilindrų varikliai – 2 turbobenzininiai ir 1 turbodyzelinis
Priekiniais ratais varomą „Multivan“ bus galima pasirinkti ir su vienu iš
dviejų 4 cilindrų turbobenzininiu varikliu – 100 kW/136 AG arba 150
kW/204 AG. Kitąmet bus galima pasirinkti ir keturių cilindrų dyzelinį TDI
variklį, kuris išvysto 110 kW/150 AG.
Standartiškai komplektuojama automatinė pavarų dėžė
Visos „Multivan“ versijos bus komplektuojamos su automatine DSG
pavarų dėže. Šešių bėgių DSG pavarų dėžė buvo sukurta specialiai
„eHybrid“ iš tinklo kraunamai jėgainei – ji veikia kartu su elektriniu
motoru. TSI, o vėliau ir TDI, versijos bus komplektuojamus su 7 pavarų
DSG greičių dėže. Pirmą kartą „Multivan“ bėgių perjungimas vyks
elektroniškai, pasitelkiant ypač paprastą bėgių perjungimo svirtelę
centrinėje konsolėje.
Pusiau autonominis vairavimas su „Travel Assist“
Siūlomas vairuotojo asistentų skaičius gerokai išaugo – priklausomai
nuo komplektacijų, jų gali būti daugiau nei 20. Standartiškai montuojama
„Car2X“ lokalaus įspėjimo sistema, „Front Assist“ stebėjimo sistema su
„City Emergency Braking“, apsaugos nuo mėtymosi sistema „Turn-off
Assist“, „Dynamic Road Sign Display“, juostos palaikymo „Lane Assist“
su greičio palaikymo sistemos. Inovatyvi „Travel Assist“ sistema apjungia
adaptyvią greičio palaikymo ir juostos išlaikymo sistemas, kurios leidžia
pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema smarkiai
pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą.
Įspūdingos proporcijos – ilgesnė ratų bazė, plotis ir ilgis.
„Multivan“ proporcijos atspindi pokyčius. Palyginus su pirmtaku, bazinė
versija tapo ilgesnė ir platesnė. „Volkswagen Commercial Vehicles“ šiek
tiek sumažino „Multivan“ aukštį, tačiau vietos salone liko tiek pat, o su
nauju panoraminiu stoglangiu – dar daugiau. Be veidrodžių „Multivan“
plotis siekia 1941 mm (37 mm daugiau nei „Multivan 6.1“), ilgis – 4973
mm (+69 mm), o aukštis – 1903 mm (-47 mm). Ratų bazės ilgis – 3124
mm (+124 mm). Ir vėl bus siūloma ilgesnė „Multivan“ versija, kuri turės
identišką ratų bazę, tačiau jos ilgis nuo priekinio iki galinio bamperio
sieks 5173 mm.
Charizmatiškas kėbulas – žinomiausio pasaulyje furgono DNR
Dizainas naujas, tačiau tai vis dar vienareikšmiškai „Multivan“. Jis išliko
unikalus, nes šio modelio ištakos taip pat unikalios. Iškart matyti, kad šio
modelio pirmtakų DNR atliko lemiamą vaidmenį kuriant naująjį
„Multivan“.