Vienatūris su universalo savybėmis

Vienatūris kaip „Renault Espace“ ar „Volkswagen Sharan“ yra šeimyninis automobilis, skirtas penkių asmenų ar dar didesnės šeimos kelionėms. Tokio tipo automobiliai neatrodo nei sportiški, nei labai „vairuotojiški“ – komfortas ir erdvė čia pirmoje vietoje. Tačiau „Ford“ prieš dešimtmetį sugalvojo kitaip – kodėl gi vienatūris negali būti sportiškas?

Taip rinkoje atsirado „Ford S-MAX“ – vienatūris, kuris yra stulbinamai patogus kelionėms, o važiuodamas vienas vairuotojas gali nebijoti staigiau pasukti vairą ar spustelti akceleratoriaus pedalą – automobilis komandas įvykdys tiksliai.

Pirmosios kartos „Ford S-MAX“ buvo itin populiarus – jis tapo „Lietuvos metų automobiliu 2007“, puikiai pasirodė analogiškuose rinkimuose kitose valstybėse. O prieš porą metų debiutavęs antros kartos S-MAX dar kartą parodė konkurentams, kas yra šio paties susikurto segmento lyderis.

Dabar artėja antros kartos modelio vidurio amžiaus atnaujinimas. Tai reiškia du dalykus: pirma, kad automobilis turės nežymiai atnaujintą išvaizdą, vieną kitą naują saugumo sistemą bei galimai patobulintus variklius. Antras dalykas – dabar gaminami „Ford S-MAX“ parduodami su didelėmis nuolaidomis.

Tų nuolaidų dydis toks, kad aukščiausios „Titanium“ komplektacijos dyzelinį variklį ir automatinę pavarų dėžę turintis „Ford S-MAX“ parduodamas už 32 tūkst. eurų – 17 procentų pigiau nei kainoraštyje. Derinys dyzelis+automatas+„Trend“ įranga – nuo 28 tūkst.

Dideli vienatūriai niekada nebuvo populiarūs – tai gana nedidelį pirkėjų ratą turintys modeliai. Tačiau tas pirkėjų ratas labai retai mato tokio dydžio nuolaidas, kokios taikomos „Ford“ vienatūriams dabar.