Viena platforma – skirtingos išorės detalės

Gamintojai neišlaidauja: šiandien niekas nebegamina unikalių platformų kiekvienam modeliui ir kur kas dažnesnis atvejis yra keli skirtingai atrodantys modeliai, kurių platforma (arba viskas, kas yra po išorės skardomis) – ta pati.

Tokių pavyzdžių daugybė, jie ypač dažni  tarp kelių gamintojų koncernų – pavyzdžiui, MINI dalijasi daugybe dalykų su BMW, „Hyundai“ su KIA, o „Citroen“ – su „Peugeot“. Vienas efektyviausių, tačiau tuo pačiu ir naujausių automobilių pramonės duetų yra „Nissan“ ir „Renault“ – jie dalijasi daugybe komponentų, apie kuriuos jų pirkėjai kartais net neįtaria.

Turbūt daugelis žino, kad „Nissan Qashqai“ ir „Renault Kadjar“ yra iš esmės vienodi automobiliai – net išoriškai jie ne itin skiriasi. Analogiškai ir „Nissan Navara“ bei „Renault Alaskan“ (prie jų dar prisijungia „Mercedes-Benz X-Class“). Tačiau ar žinojote, kad „Nissan X-Trail“ yra „Renault Koleos“ analogas?

Tai iš principo vienodi automobiliai jau dešimtmetį, gaminami ant tos pačios platformos ir turintys tuos pačius variklius. Tačiau jų išorė gerokai skiriasi ir iš pirmo žvilgsnio modelių vienodumą pastebėti labai sunku. Juolab kad interjere identiškų detalių taip pat nėra daug.

Įdomus sutapimas, kad šie modeliai net ir pasirodo vienu metu: šiais metais pasaulį išvydo visiškai naujas „Renault Koleos“, o „Nissan X-Trail“ buvo kosmetiškai atnaujintas. Paprastai gamintojai taiko vienerių-dviejų metų tarpus tarp identiškų modelių pasirodymų, tačiau čia vieną naujovę nuo kitos skyrė vos pusmetis.