Kaip automobilius pirksime ateityje?

Kinija tam tikrais aspektais yra labai pažangi šalis. Tai didžiausia pasaulyje naujų automobilių ir elektromobilių rinka, tad čia išbandomi patys inovatyviausi pardavimo būdai.

Visame pasaulyje jau seniai priimta, jog fizinių automobilių salonų – tokių, kokie yra dabar – per artimiausius 10-15 metų turėtų nelikti arba jų skaičius drastiškai sumažės. Tačiau žmonės automobilių internetu pirkti nenori, nes tai brangi prekė, kurią norisi pačiupinėti ir išbandyti realybėje prieš perkant. Juk automobilio sėdynė gali būti nepatogi, o gal į bagažinę netilps vaiko vežimas.

Kinija šioje srityje pažengė toliau ir išbandė automobilių pardavimų automatą, vadinamą car venging machine. Jo principas – išmaniajame telefone esančia programėle nuskenuojate gatvėje patikusį automobilį. Programa jį atpažįsta ir suranda atitinkamą modelį pardavimų automate. Tada žmogus nusifotografuoja, pateikia savo asmens duomenis ir pasirenka laiką, kada nori tą automobilį išbandyti. Pasirinktu laiku tereikia atvykti prie automobilių pardavimų automato, kur įmontuota sistema nuskenuoja veidą, o norimas automobilis per kelias minutes iš sudėtingo kelių aukštų automato-stovėjimo aikštelės nuleidžiamas ant žemės. Sėdate į jį ir važiuojate.

Pasivažinėję kelias dienas galite rinktis: perkate arba grąžinate ir bandote kitą automobilį.

Toks pardavimų automatas egzistavo Kinijoje, Guangdžou mieste, kaip bandomasis „Ford“ ir „Alibaba“ projekas. Apie tolimesnę jo plėtrą neužsimenama, tačiau galima neabejoti – tai vienas iš variantų, kaip atrodys automobilių salonas ateityje.