Maždaug prieš dešimtmetį rinkoje pasirodė
Mitsubishi i-MiEV, netrukus -
Nissan LEAF, tapęs populiariausiu elektromobiliu visame pasaulyje. Netrukus masėms skirtą produktą pristatė Tesla - Model S sedaną. Tiesa, jis buvo triskart brangesnis už kitus elektromobilius, tačiau ir pasiūl
yti galėjo daugiau.
Išvydę
Nissan sėkmę, susigriebė kiti gamintojai ir po kelerių metų pasaulį išvydo
Volkswagen,
Hyundai bei kitų elektrinės transporto priemonės. Tačiau
Premium gamintojai miegojo gana ilgai ir rimčiau prabudo tik šiemet (atmetant tokius bandymus kaip
BMW i3).
Praėjusiais metais pasaulyje pasirodė
Jaguar I-Pace, šiemet -
Audi e-Tron,
Mercedes-Benz EQC, rudenį debiutuos ir
Porsche Taycan. Tai - po 400 km įveikti viena įkrova galintys elektromobiliai, kurie savo vidaus įrengimu bei komforto įranga nenusileidžia benzininiams
Premium segmento automobiliams.
Ir kiekvienas iš jų susilaukė beprotiškos sėkmės - štai
Porsche giriasi, kad sulaukė per 30 000 išankstinių užsakymų su pigininėmis rezervacijomis, nors klientai dar nežino nei galutinės Taycan kainos, nei jo išvaizdos.
Panašu, kad elektromobiliai po šiokios tokios stagnacijos ir rimtesnio proveržio tik keliose valstybėse ateina į visas gyvenimo sritis. Ir visas šalis.